וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורות המימון אושרו: אי.די.בי תועבר מידי נוחי דנקנר

5.1.2014 / 14:26

בית המשפט קבע שהאחזקה בקונצרן תועבר לקבוצת אלשטיין-בן משה לאחר שהתקבלו ההסברים על מקורות ההון של מוטי בן משה. השופט: היו זהירים עם הכסף. דנקנר: האמת לא יצאה לאור

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע היום (ראשון) כי השליטה בקונצרן אי.די.בי תועבר לשליטת קבוצת אקסטרה-אלשטיין של אדוארדו אלשטיין ומוטי בן משה, זאת לאחר שהשופט איתן אורנשטיין היה שבע רצון מבדיקת מקורות ההון של בן משה. לאולם בית המשפט הגיע נוחי דנקנר - איש העסקים שהחזיק בתאגיד עד היום. השופט אורנשטיין ציין לטובה את התנהלות בן משה שפרש את ספריו בפני הבודקים שהגישו דוח באורך מאות עמודים שבדק את הונו של בן משה.

עוד בנושא:
מה הקשר בין בעל השליטה החדש באי.די.בי לשלום דומרני?
IDB: הדוח על בן משה הוגש לבית המשפט

אורנשטיין פנה לבן משה ובא כוחו, עורך הדין אייל גבאי ואמר: "אנחנו מפקידים בידכם חברה רצינית, היו זהירים. יש לכם אחריות גדולה לציבור ולכספיו". בצאתו מאולם בית המשפט אמר דנקנר לעיתונאים כי הוא "עצוב שהאמת לא יצאה לאור והצדק לא נעשה".

השופט אורנשטיין נעתר לבקשת עורכי דינו של דנקנר והורה על עיכוב ביצוע, בכפוף לכך שדנקנר יפצה את בעלי האג"חים על הנשק הכספי שייגרם להם בשל כך. הסכום שהפקידה קבוצת דנקנר עבור הפיצוי יופקד בבית המשפט ויהיה תחת שליטת המשקיף ובית המשפט ולא יבוצעו כל פעולות בחברה, כאשר על הערעור להיות מוגש תוך 15 ימים.

בשבוע שעבר אף פנה רואה החשבון של נוחי דנקנר לרשות לניירות ערך, בבקשה להאריך ולהעמיק את הבדיקה של בן משה בעקבות הפרסום בוואלה! חדשות על השתתפותו של אלשטיין שותפו לקבוצת ההשקעה, בשיעורים אצל הרב פינטו יחד עם העבריין שלום דומרני.

עדכון ראשון - 13:10

מוטי בן משה בהכרעת בית המשפט בעניין איי די בי, ינואר 2013. נמרוד סונדרס
הוכיח שמקורות המימון שלו כשרים. בן משה, במרכז, היום בבית המשפט/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully