וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידים קטעו את ביקור ראש העיר בית שמש: "תתפטר"

28.11.2013 / 9:40

הסערה סביב בחירתו של משה אבוטבול מסרבת לשכוך: ביקורו בבית ספר תיכון נקטע כשתלמידים צעקו לו: "לא מוותרים על בית שמש". היועץ המשפטי לממשלה ערער על תוצאות הבחירות

צילום מסך

הקרב על בית שמש נמשך: ראש העיר החרדי מטעם תנועת ש"ס, משה אבוטבול, התקבל אתמול בבוקר (רביעי) בקריאות "תתפטר" על ידי עשרות תלמידי תיכון ברנקו וייס בעיר בעת ביקור שערך בבית הספר. זאת, כמה שעות לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, הגיש ערעור לבית המשפט על תוצאות הבחירות למועצה ולראשות העיר בשל החשד לזיופים.

אבוטבול הגיע לברך את תלמידי התיכון בעיר לרגל הדלקת הנר הראשון של חג החנוכה. עם תחילת דבריו, התפרץ תלמיד כיתה י"ב לדבריו בקריאות "לא מוותרים על בית שמש" ו"תתפטר". דבריו התקבלו במחיאות כפיים, ולאחריהם נשמעו קריאות דומות של תלמידים נוספים. התלמיד הוצא מהאולם ורק לאחר דקות ארוכות הצליח צוות המורים להרגיע את התלמידים. ראש העיר מצדו ענה לנערים, ואמר להם: "עדיף שתתמקדו בלימודים ולא בפוליטיקה".

עוד על הבחירות בבית שמש:
המועמד החילוני על החלטת היועץ המשפטי: "הצדק יצא לאור"
וינשטיין בוחן את האפשרות של קיום בחירות חוזרות
מאות הפגינו נגד אבוטבול: "לא ניתן לגזענות להוביל"

משה אבוטבול, מועמד לראשות העיר בית שמש. טלי מאייר
"עדיף שתתמקדו בלימודים ולא בפוליטיקה". ראש העיר אבוטבול/טלי מאייר

אחד התלמידים שנכחו באירוע סיפר לוואלה! חדשות כי "מספר תלמידים שפעילים בליכוד ובמטה המאבק שתומך באלי כהן לראשות העיר התארגנו לפני שאבוטבול התחיל לנאום. מיד לאחר שהחל לדבר, החל אחד מהם לצעוק וכמה נוספים הצטרפו אליו. רוב התלמידים מחאו כפיים לאות תמיכה". התלמיד הוסיף כי מדובר בתלמידי י"ב שרצו להביע מחאה על החשד לזיוף הבחירות בעיר. "הם מרגישים שגנבו להם את העיר", אמר.

ממטה מאבק "ארץ דוד" של תושבי עמק האלה ובית שמש נמסר: "בעוד שר הפנים, גדעון סער, שותק לנוכח קול המחאה שנשמע על ידי תושבי בית שמש ועמק האלה בשל הזיופים בבחירות בעיר ואישורי הבנייה הלא חוקית ברמת בית שמש – יש מי שנוקט במעשים. היועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטיין, הבין כבר שלא ניתן עוד לנקוט באדישות לאור שרשרת הצעדים הפוליטיים שמקדם ראש עיריית בית שמש. מדוע אם כך שומר סער על שתיקה?".

מלשכתו של ראש העיר משה אבוטבול לא נמסרה תגובה לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully