וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לירי לעבר ישראל: צה"ל תקף בעזה

מטוסי חיל האוויר תקפו הלילה שלוש מטרות ברצועת עזה בתגובה לירי פצצות המרגמה לשטח ישראל ביממה האחרונה. דובר צה"ל מסר כי אחד היעדים שימש כמפעל לייצור אמצעי לחימה

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: גדי וינסטוק. קריינות: אביב אברמוביץ')

בעקבות ירי פצצות המרגמה לשטח ישראל ביממה האחרונה, תקף הלילה (חמישי) צה"ל שלוש מטרות ברצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי באחד האתרים שהופצץ במרכז הרצועה, ייצרו הפלסטינים ואחסנו אמצעי לחימה, ושני האתרים הנוספים שהופצצו, בצפון הרצועה, היו מוקדי פעילות טרור. עוד נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות וכי "התקיפה מהווה תגובה לירי לעבר יישוביי הנגב המערבי ביממה האחרונה".

אמש בשעות הערב המאוחרות נפצע אדם אחד באורח קל בצווארו מרסיס של פצצת מרגמה שהתפוצצה בקיבוץ בשטח המועצה האיזורית אשכול במטח של ארבע פצמ"רים. מוקדם יותר נפלה פצצת מרגמה סמוך לקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. איש לא נפגע, אולם נזק נגרם למבנה באזור.

במערב הנגב הביעו זעם על אוזלת ידה של הממשלה לדבריהם בטיפול בירי מהרצועה. "הירי נמשך ועד שלא קורה משהו רציני אף אחד לא מתייחס לזה", אמר ראש המועצה האזורית אשכול חיים ילין. "הממשלה משדרת כאילו יש רגיעה, אבל בעצם יש כל יום ירי על תושבים וחקלאים ועבודות לאורך הגדר. זה מצב בלתי נסבל", הוסיף ילין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully