וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנה ראדה: "עברנו יום קשה כמו ביום הרצח"

עידן אבני

14.9.2010 / 20:34

אחרי שהספיקה לעכל את החלטת בית המשפט להרשיע את רוצח בתה, פרסמה אילנה ראדה הצהרה בבית המשפחה בקצרין. "כל שאנו מבקשים הוא למצוא בנו את הכוחות להנציח את תאיר בשיר ובריקוד"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: יובל בן אבו, עריכת וידיאו: יותם בן דוד)

אילנה ראדה, אמה של תאיר מסרה הערב (שלישי) הצהרה בתגובה להחלטת בית המשפט המחוזי בנצרת, להרשיע את רומן זדורוב ברצח בתה. בהצהרה שהקריאה בבית המשפחה בקצרין, אמרה האם אילנה כי "ביום ט"ו בכסלו 6.12.2006 נרצחה בתנו היחידה האהובה תאיר. בת 14 היתה במותה מאז חרב עלינו עולמנו. תלינו את יהוונו בחקירת המשטרה ובהמשך בדיונים בבית המשפט. נהגנו להגיע לכל דיון ודיון, כל הליך משפטי והשפעותיו הרגישות. כל דיון פתח כל פעם את הפצע מחדש. היום הוגשה הכרעת הדין, טרם קראנו אותה ולמדנו אותה אך ממה שאנו למדים בכוונת ההגנה לערער לבית המשפט העליון".

"מיותר לציין שהיום שחלף לא היה קל למשפחתנו לא פחות מיום הרצח", הוסיפה אמה של תאיר. כל שאנו מבקשים הוא למצוא בנו את הכוחות להנציח את תאיר בשיר ובריקוד כפי שעשתה בחייה וכמוסר השכל שיוביל לחיים טובים יותר. אנחנו מתפללים לכך. אנו מבקשים להודות בהזדמנות זו לכל אותם אנשים שתמכו בנו בדרך הקשה בקצרין ובארץ בכלל".

הבוקר הרשיע בית המשפט המחוזי בנצרת את רומן זדורוב ברצח תאיר וגזר עליו מאסר עולם. שלושת השופטים - סגן נשיא בית המשפט יצחק כהן והשופטים אסתר הלמן וחיים גלפז – קבעו פה אחד כי זדורוב רצח את ראדה בבית הספר נופי גולן בקצרין, ודחו את טענות ההגנה, כי הוא לכל הפחות זכאי מחמת הספק עקב ה"חורים" הרבים בחקירת המשטרה. "מדובר במארג ראייתי, איכותי, צפוף, אשר לא הותיר ספק בדבר אשמתו של הנאשם רומן זדורוב ברצח", קבעו השופטים. כמו כן, גזר בית המשפט על זדורוב שנתיים מאסר חופף ושנת מאסר על תנאי בשל שיבוש הליכי המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully