וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא זכו להיפרד: תושב הצפון נקבר ללא ידיעת משפחתו

אחיקם משה דוד

1.6.2014 / 0:06

שלום בר כליפא בן ה-60 מת במפתיע בשבוע שעבר. במשטרה חיפשו את קרובי משפחתו של האיש שחי בגפו, וקברו אותו לאחר שלא מצאו. למחרת הגיעו קרוביו להתלונן כי הוא נעלם

אדם מת ונקבר ללא ידיעת משפחתו. באדיבות המשפחה
שלום בר כליפא/באדיבות המשפחה

מחדל בצפון: שלום בר כליפא, תושב קריית אתא בן 60 שהלך לעולמו במפתיע בשבוע שעבר, נקבר כאשר משפחתו כלל לא עודכנה על דבר מותו. גופתו של בר כליפא נמצאה בדיוק לפני שבוע, בלילה שבין ראשון שני, בדירתו. המשטרה חיפשה אחר בני משפחתו אך לא העלתה דבר. משכך, נקבר בר כליפא בטקס צנוע וללא השתתפות בני משפחתו ביום רביעי האחרון.

עוד בוואלה! חדשות
האם מולנר יעזוב את האחוזה בקוסמוי ויחזור ארצה?
פרשת המין בדרום: החשודה והקטינים אינם נשאי HIV
החשוד בבריסל התוודה בסרטון: כך ביצעתי את הרצח

אלא שלבר כליפא משפחה רחבה - שנציגיה הגיעו יממה לאחר שנקבר למשטרת זבולון להודיע על היעלמותו. שם, להפתעתם, גילו כי קרוב משפחתם כבר נקבר. בעקבות האירוע יוצא הדופן הוחלט בצעד חריג לקיים טקס הלוויה נוסף - הפעם בהשתתפות בני המשפחה.

הפעם התקיימה ההלוויה בהשתתפות שבעה אחיו ו-30 אחייניו. "אנחנו משפחה ענקית", אמר אליהו ביטון, גיסו של בר כליפא. "כולם מתגוררים בקריות ובצפת ואף אחד לא הודיע לנו על כך ששלום נפטר. איך זה יכול להיות? אשתי, אחותו, חיפשה וחיפשה אותו והוא בכלל היה כבר קבור מתחת לאדמה. זאת שערורייה".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "אנו משתתפים בצער המשפחה. לאחר שנקבע כי לא מדובר באירוע פלילי נערכו מספר בדיקות בניסיון לברר את זהות קרוביו של המנוח. בבדיקת מרשם התושבים לא מופיעים קרובי משפחה נוספים למנוח למעט אמו שנפטרה. בבדיקה שנעשתה עם השכנים עלה כי אינם יודעים מי הם קרוביו. בבדיקה נוספת שנערכה עם רשויות הרווחה לא עלו ממצאים נוספים היכולים להצביע על זהות קרוביו. קצין החקירות שבדק וסרק את הדירה בה נמצא המנוח לא מצא שום ממצא היכול להצביע על זהות מקורביו.

(עדכון ראשון: 20:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully