וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשש בארה"ב: טרוריסטים יבריחו חומרי נפץ בנעליים

בהודעה מיוחדת שפרסם המשרד להגנת המולדת, הוא מתריע בפני חברות תעופה בעולם על הסכנה כי ייעשו ניסיונות להחדיר חומרי נפץ מוחבאים בנעליים בטיסות שנוחתות במדינה

מטוס 787 של חברת יונייטד אירליינד. GettyImages
מטוס של חברת "יונייטד איירליינס"/GettyImages

הממשל האמריקני מזהיר את חברות התעופה בעולם מפני איום טרור חדש: בהודעה מיוחדת שפרסם אמש (רביעי) המשרד להגנת המולדת, הוא ביקש מאנשי הביטחון של החברות השונות לשים לב לניסיונות להבריח למטוסים פצצות המוחבאות בתוך נעליים. בהודעת המשרד לא נמסר על איום קונקרטי כלשהוא, אך צוין כי האזהרה מתייחסת בעיקר לטיסות בינלאומיות הנוחתות בארצות הברית.

"מנגנון האבטחה שלנו כולל כמה צעדים, חלקם נראים וחלקם לא נראים", נכתב בהודעת המשרד, "ואנו ממשיכים להתאים את צעדי האבטחה למגוון האיומים המתפתחים". עוד נמסר כי "מתוך נקיטת משנה זהירות, המשרד להגנת המולדת חולק מידע רלוונטי עם גורמים בתוך ומחוץ לארצות הברית, כדי להצליח במשימה החשובה מכל - שהיא שמירה על ביטחון הנוסעים. הודעה מסוג זה מהווה חלק מהמאמץ להצליח במשימה זו".

הודעה זו מגיעה כשלושה שבועות לאחר שארצות הברית פרסמה אזהרה מיוחדת לקראת אולימפיאדת החורף בסוצ'י שברוסיה, לפיה מחבלים עלולים להטמין חומרי נפץ בשפופרות של משחות שיניים כדי להפעיל פצצות במטוסים. בהודעה שנמסרה לשדות התעופה שבשטחה ולכמה חברות תעופה קראה ארה"ב לנמנעים לבדוק את שפופרות משחות השיניים של הנוסעים מחשש שהן עלולות להכיל מרכיבים המשמשים להכנת פצצה במטוס.

עוד בעולם:
נשיא אוקראינה הודיע: הפסקת אש בקייב
ארה"ב: הרוצחת בת ה-19 מפנסילבניה בדתה את טענותיה
חיזבאללה מתוסכל: נגרר למלחמה אבודה מראש. פרשנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully