וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 19 רצחה את אמה בנופש - ונטשה גופתה במזוודה

המזוודה, ובתוכה גופתה של תיירת אמריקנית בת 62, נמצאה בתא המטען של מונית שהמתינה מחוץ למלון יוקרה באי באלי, אינדונזיה. החשודה: בתה הצעירה. "היא הוכתה בחפץ חד בפניה"

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

גופתה של תיירת אמריקנית נמצאה אמש (שלישי) באי באלי, אינדונזיה, כשהיא בתוך מזוודה, לאחר שלפי החשד נרצחה על ידי בתה ובן זוגה. המזוודה עם גופתה של שילה וון וייז-מאק, בת 62, נמצאה בתא המטען של מונית שהמתינה מחוץ למלון היוקרה "סנט רג'יס", והבוקר נעצרו החשודים בביצוע הרצח המזעזע.

מחקירה ראשונית של המשטרה המקומית עולה כי על הגופה נמצאו סימני אלימות קשים. "לפי הסימנים על הגופה, הקורבן הוכתה באמצעות חפץ חד בפניה ובראשה", אמרה אידה באגוס פוטו אליט, המעורבת בחקירה, בתום הנתיחה בבית החולים סאנגלה שעל אי הנופש הפופולרי.

עוד כותרות שאסור לפספס בוואלה! חדשות:
צפו: דולפין עם שני ראשים התגלה בטורקיה
האם חתול יפול על הרגלים גם בחלל?
הצצה נדירה למפלצות של "המדינה האיסלאמית"

בתה של ההרוגה, הת'ר לואיז מאק, בת 19, ובן זוגה, טומי שייפר, בן 21, חשודים בביצוע הרצח, ומוחזקים כעת במעצר. לדברי המשטרה, הזוג הותיר את המזוודה המגואלת בדם במונית שהזמין, והמשיך משם לבצע "צ'ק אאוט" מבית המלון - אולם לא שב כעבור שעתיים.

השניים נעצרו באכסניה המרוחקת כקילומטר וחצי מבית המלון, בתום חיפוש משטרתי נרחב. מפקד המשטרה המקומית, דג'וקו הארי אוטומו, מסר: "החשודים נעצרו הבוקר בשעה 8:30. שניהם היו ישנים, ועצרנו אותם באכסניה בה שהו".

עורך הדין שמונה לייצג את החשודים, הפוסאן סיהומבינג, טען כי הת'ר מסרבת לשתף פעולה עם החקירה, או למסור כל מידע על המקרה. "היא לא רוצה להתייחס למקרה, ולא העבירה כל מידע", אמר מחוץ לתחנת המשטרה בה מוחזק הזוג, "היא ביקשה פעמים רבות שעורך דין אמריקני ייצג אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully