וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: משאית מזון התפוצצה, 11 נפצעו מכוויות

דליפת גז בישול גרמה לתאונה במרכז פילדלפיה, במשאית ששימשה כדוכן נייד למכירת מזון. שתי הנשים שהפעילו את המשאית נכוו קשה, עוד 11 עוברי אורח סובלים מכוויות

צילום: מצלמת אבטחה, עריכה גדי וינסטוק

2 נשים נפצעו קשה בפילדלפיה, כאשר משאית מזון התפוצצה ועלתה באש. השתיים הן האישה שהפעילה את המשאית, ששימשה כמזנון נייד, ובתה, שסייעה לה. עוד 11 עוברי אורח נפצעו קל.

התאונה אירעה ביום שלישי בשכונת פלטונוויל, ותועדה במצלמות אבטחה שהותקנו בסמוך. בתמונות, נראה הפיצוץ העז שאחריו עלתה המשאית באש. אחת הפצועות, לטויה פייג', סיפרה כי נלכדה בלהבות שפרצו מהמשאית הבוערת. בשיחה עם רשת סי-בי-אס, אמרה: "שמעתי פיצוץ גדול, ופתאום האש עטפה אותי. זה הגיע משומקום. יש כוויות על כל הרגל שלי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
משאית מזון התפוצצה: 11 בני אדם נפצעו. צילום מסך
משאית מזון התפוצצה: 11 בני אדם נפצעו/צילום מסך

חלקי מתכת התעופפו מעוצמת הפיצוץ וההדף לכל עבר. כמה מהם פגעו במכונית חולפת, והעלו אותה באש. אחד העדים, שהבחין בתאונה מביתו, סיפר: "הבניין כולו קפץ כמו ברעידת אדמה".

סקוט סמול, חוקר בכיר במשטרת פילדלפיה, אמר כי הפיצוץ נגרם בשל ניצוץ במכל של גז פרופן בחלקה האחורי של המשאית.

בפילדלפיה יש יותר מ-300 משאיות המשמשות כמזנונים ניידים למכירת סוגים שונים של מזון. בהרבה מהן מותקנים בלוני פרופן, גז המשמש לבישול בשר בגריל. בתקשורת המקומית התריעו כי משאיות המזון הן "פצצה מתקתקת", ודורשים מהעירייה להחמיר את התנאים לקבלת רישיון להפעלתן.

בעלת המשאית, אולגה גלדמז, בת 42, ובתה ג'יילין בת ה-17, מאושפזות במצב קשה עם כוויות חמורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully