וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני הילדים: טיגריס זינק לסירה, טרף דייג ונעלם

תושב צפון-מזרח הודו ושני ילדיו יצאו לדוג סרטנים, כשטיגריס הפתיע אותם, לכד את האב בין שיניו ונעלם עם הגופה בג'ונגל. "יכולתי לראות רק את רגליו חובטות ברצפת הסירה"

טיגריס בשמורת הטבע סונדרבנס. ShutterStock
"ראינו אותו נעלם בג'ונגל כשאבי בין שיניו". טיגריס בנגלי בסונדרבאנס/ShutterStock

זוועה בהודו: דייג שיצא לדוג סרטנים באזור הסונדרבאנס שבצפון-מזרח הודו הותקף לפתע על ידי טיגריס כשילדיו לצדו בסירה. הוא נהרג בין שיניו של הטיגריס כבר על סיפונה של הסירה, והטורף נעלם עם הגופה אל היערות העבותים שבסביבה.

התקרית הקטלנית אירעה שלשום (חמישי) בבוקר, אז שטו סושיל מנג'י, בן 62, בנו ובתו והחורגת, בתעלות שהאזור מרושת בהן. לפתע, מבלי שהבחינו באיום מתקרב, זינק טיגריס אל סירתם. "אחותי צעקה: 'אבא, טיגריס!', הייתי המום וקפאתי במקום", שחזר הבן ג'יוטיש. "כל מה שראיתי היה הבזק צהוב". הוא תיאר את המראה המבעית שראה לנגד עיניו באותן שניות: "אבי נקבר לגמרי תחת חיית הטרף ויכולתי לראות רק את רגליו חובטות ברצפת הסירה".

הבן סיפר כי הוא ואחותו ניסו להניס את הטיגריס בעזרת סכין ומקלות, אך ללא הצלחה. על אף שהטיגריס היה נתון למתקפה, הוא התרכז בהרג הקורבן. אחרי זמן קצר הוא לכד את צווארו של מנג'י בין שיניו, ולדברי בנו, "זינק בבת אחת לגדת התעלה. ראינו אותו נעלם בג'ונגל כשאבי בין שיניו". לדברי ג'יוטיש, אחותו לקתה בהלם ואיבדה את הכרתה. "לא לקחתי סיכונים מיותרים וחזרתי איתה במהירות האפשרית", הסביר. בדומה למקרים קודמים רבים שהיו באזור, הסבירות שגופתו של האב תימצא נמוכה למדי.

הפארק הלאומי סונדרבאנס הוא אחד משטחי המחיה המוגנים האחרונים בעולם של הטיגריס הבנגלי. לפי מחלקת היערות של מדינת המחוז מערב בנגל, תקיפה זו היא ככל הידוע הרביעית השנה. הממונה על שמורת הטיגרסים סונדבארנס, סומיטרה דאסגפוטה, ציין כי "דיג אסור ביערות שבהם התאונה התרחשה".

התקיפה מדגישה את הקשיים של מיליוני הודים עניים שמתפרנסים מדיג ומציד באזורים פראיים בתת-היבשת. בסונדרבאנס, תושבי כפרים רבים דגים סרטנים למחייתם ולפרנסתם, על אף שמדובר בשמורת טבע והדיג אסור בה על פי חוק, מתוך אילוצים כלכליים.

עוד בוואלה! חדשות
התאכזרות במקסיקו: אם כפתה את בנה לסורגי החלון
"החצאיות של השוטרות הרוסיות קצרות מדי"
צפו: ביום הראשון בבית הלבן - התעלפה מול המצלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully