וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האורגיה ברכב הסתיימה בתאונה ופצועים

גבר שפגש שתי נשים בפאב לא האמין למזלו הטוב כשמצא את עצמו יחד איתן בשלישייה לוהטת ברכב שלו, אבל בלהט הרגע הוא שיחרר את מעצרו היד, הרכב התנגש בעץ והנשים נפצעו

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

הונג ייה בן ה-32 לא האמין למזלו הטוב - הוא מצא את עצמו מקיים יחסי מין עם שתי נשים ברכב שלוו, לאחר ערב של שתייה בפאב מקומי בעיר גדולה במחוז במזרח סין. הוא נכנס לרכב החונה שלו, יחד עם ייה שו בת ה-27 ודאי ליי בת ה-23, והשלושה התפשטו לגמרי והחלו באקט המיני. עד כאן זו נשמעת כמו פנטזיה של לא מעט גברים, אבל מכאן הסיפור הזה משתנה.

מרוב התלהבות ובהלט היצרים, ייה הזיז בטעות את מעצור היד של הרכב שחנה במעלה גבעה וזה החל להתדרדר בכביש, כשהשלישייה הערומה בתוכו. הרכב נעצר רק כשהתנגש בחוזקה בעץ.

פה חזר המזל של ייה לעבוד לטובתו והוא הצליח לצאת מהתאונה ללא פגע, אבל שתי השותפות שלו להרפתקאה המינית נפצעו ונלכדו ערומות ברכב המרוסק. כוחות חילוץ והצלה שהגיעו למקום נאלצו לנסר את הרכב בכדי להוציא אותן – כשייה מקפץ סביבם בבהלה כשהוא ערום לגמרי.

לאחר מספר שעות הן חולצו מהרכב כשאחת מהן עם שתי רגליים שבורות והשנייה עם דימום פנימי. מהמשטרה המקומית נמסר כי "הנהג נחקר על מעשים בלתי ראויים במקום ציבורי וגם שתי הבחורות ייחקרו – לאחר שיתאוששו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully