וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד מרגש: פעוט חולה סופני "עף" כמו סופרמן

לוק בן השלוש חולה במחלה סופנית וימיו ספורים. מאז שנולד קוראים לו הוריו "גיבור העל שלנו" והוא חולם בלילות שהוא עף כמו סופרמן. צפו בסרטון בו הוא מגשים את חלומו לעוף באויר

צילום: ערוץ היוטיוב של Make-A-Wish Foundation, עריכה: יאיר דניאל

עם אגרוף מונף באוויר, גלימה אדומה מתנפנפת מאחוריו וחיוך ענק מאוזן לאוזן, לוק הקטן נראה כמו בן השלוש המאושר בעולם. ככה נראה ילד שהגשים חלום – ועף כמו סופרמן. למרבה הצער, גיבור העל הקטן הזה נולד עם מחלת לב נדירה וסופנית (הנקראת טטרלוגיה על שם פאלוט) ולמרות שהוא אינו מודע לכך – לא נותר לו זמן רב לחיות. הוא עבר את הניתוח הראשון בחייו בגיל 6 שבועות ולמרות שהוא נוטל תרופות - אין משהו שהרופאים יכולים לעשות בכדי להאריך את חייו.

מאז שהיה תינוק קרו לו הוריו "גיבור העל הקטן שלנו" או "סופר-לוק" והוא חלם פעמים רבות כי הוא יכול לעוף. החלום הזה שלו הפך למציאות באמצעות עמותת "משאלת לב", שמגשימה משאלות לב של ילדים בגילאים שבין 3 ל - 18 החולים במחלה מסכנת חיים.

לוק קמפבל בן השלוש שחולה במחלה סופנית הגשים חלום ועף כמו סופרמן. יוטיוב, צילום מסך
לוק קמפבל בן השלוש שחולה במחלה סופנית הגשים חלום ועף כמו סופרמן/צילום מסך, יוטיוב

לוק נלקח בלימוזינה לליברפול יחד עם משפחתו, שם הוא נקשר לרצועות ביטחוןף בחדר שעוצב כמו העיר ניו יורק, ונאמר לו שכל מה שהוא צריך לעשות זה להניף את ידו באוויר – ולעוף. בסרטון שמתעד את החוויה נראה לוק כשהוא מרחף באוויר בהנאה שוב ושוב ואפילו מצרף את אחותו אוליביה לטיסה כשהוא אומר לאחר מכן: "עפתי לבד, נכון?".

אמו של לוק, שרה, סיפרה לדיילי מייל כי "הוא בחר בעצמו את המשאלה שהוא רוצה להגשים, כי הוא גיבור העל שלי. זה איפשר לו להרגיש כמו ילד ליום אחד, בלי רופאים ובתי חולים. זה היה נהדר לראות אותו כל כך שמח ונהנה מהחיים. לא היה שם אף אחד שדאג לו והוא היה יכול לעשות מה שהוא רוצה". היא הוסיפה ואמרה ש"לוק לא מרגיש טוב והוא לא יהיה איתנו עוד הרבה זמן, ולכן היה מאוד מרגש לראות אותו הופך לגיבור על ליום אחד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
לוק קמפבל בן השלוש שחולה במחלה סופנית הגשים חלום ועף כמו סופרמן. יוטיוב, צילום מסך
"הוא בחר בעצמו את המשאלה שהוא רוצה להגשים, כי הוא גיבור העל שלי"/צילום מסך, יוטיוב

האמא המשיכה וסיפרה בדמעות: "כל יום שבו לוק מתעורר אנחנו מלאי תודה. היום הזה היה נהדר לא רק בשבילו אלא גם עזר מאוד לאחותו, שיודעת שהוא מאוד חולה ובקרוב לא יהיה איתנו. ביום הזה יצרנו זכרונות שיעזרו לנו להתמודד אחרי שלוק לא יהיה איתנו".

לוק קמפבל בן השלוש שחולה במחלה סופנית הגשים חלום ועף כמו סופרמן. יוטיוב, צילום מסך
"כל יום שבו לוק מתעורר אנחנו מלאי תודה"/צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully