וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ה"זובור" בקולג' נגמר בכריתת אשכים

14 חברי "גאמה פי גאמה" במכללת ווילמינגטון באוהיו נעצרו בחשד שביצעו "זובור" אכזרי בשלושה שביקשו להצטרף לאחווה. מכות במגבות מגולגלות שלחו את אחד מהם לבית החולים

מסיבה. ShutterStock
טקס החניכה יצא מכלל שליטה/ShutterStock

14 חברי האחווה "גאמה פי גאמה" במכללת ווילמינגטון שבאוהיו, ארצות הברית, נעצרו אתמול (שישי) בלילה בחשד שביצעו "זובור" בחברם – שהביא לכריתת אשכיו בבית החולים. הפצוע, שביקש להצטרף לאחווה בתחילת שנת הלימודים בחודש אוקטובר האחרון, נאלץ לבצע סדרת מעשים משפילים במרתף "בית גובלר", המשמש את חברי האחווה.

לפי כתבי האישום, עיניהם של שלושת הסטודנטים החדשים כוסו, והם הוכרחו, בין היתר, לבלוע כמויות גדולות של גבינת לימבורגר, הידועה בניחוח החזק שלה, המזכיר ריח זיעת גוף. מסכת העינויים כללה גם מריחת תכשיר נגד כוויות על כל חלקי גופם ומעשים מבזים נוספים.

עוד כותרות שאסור לפספס בוואלה! חדשות:
אלסקה: אישה התחזתה למתה - וניצלה מתקיפת דובה
ראו הוזהרתם: צפייה בפורנו מכווצת את המוח
ארה"ב: "רצחתי את הוריי כי הם לקחו לי את האייפוד"

גבר מוריד מכנסיים. ShutterStock
לורנס נפל לרצפה מכאבים/ShutterStock

בהמשך, הכו חברי האחווה את הסטודנטים החדשים במגבות מגולגלות. אחד מהם הכה את טיילר לורנס בעוצמה באזור חלציו, עד שנפל לרצפה מכאבים. כשהגיע לורנס לבית החולים, רק בסיום טקס החניכה, הצוות הרפואי נאלץ להסיר את אחד מאשכיו. כמו כן, נמצאו סימני חבלה וחתכים בפלג גופו העליון.

בראיון לרשת הטלוויזיה המקומית WLWT בחודש נובמבר, לורנס בחר להגן על חבריו, וטען כי "זה לא היה זובור". לדבריו, "זו הייתה תאונה מוזרה, יותר מכל דבר אחר. זה ממש לא היה אמור לקרות". בתום חקירת האירוע, הרשויות לא הסכימו עם גרסתו של הפצוע.

כתבי אישום נגד הסטודנטים צפויים להיות מוגשים בקרוב, אך העונש המקסימלי שיכול בית המשפט לגזור על החשודים הוא 30 ימי מאסר בפועל. עם זאת, מיד לאחר המקרה, פעילותה של "גאמה פי גאמה" במכללה הושעתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully