וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה בהיריון נכנסה לתרדמת - וילדה תינוק בריא

מליסה קרלטון גילתה בשליש השני שהיא סובלת מגידול במוח, ורצתה לדחות את הניתוח עד ללידה. במרץ האחרון עברה שבץ ונכנסה לקומה. בעלה: "כואב שהיא לא ערה לחוות את הרגע הזה"

עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

צוות רופאים בבית החולים בקליפורניה יילד ביום חמישי האחרון תינוק בריא בניתוח קיסרי. אלא שבניגוד למקרים אחרים, אמו של התינוק טרם זכתה להכירו, בשל היותה שרויה בתרדמת מזה חודשיים. אביו של התינוק, בריאן לנדה, מגדל בינתיים את התינוק לבדו, בציפייה שאשתו האהובה תתעורר.

מליסה קרלטון בת ה-39 נכנסה לתרדמת לאחר שעברה שבץ בעקבות גידול שפיר במוחה. למרות המצב הבלתי רגיל, קלרטון ילדה תינוק במשקל 2.5 קילוגרמים. בעלה סיפר לכלי התקשורת המקומיים כי לפני הניתוח הקיסרי, אשתו הניחה את ידו על בטנה, באזור שבו תינוקה בעט.

על אף תנועות בודדות ותזוזה של עיניה, קרלטון מוגדרת כשרויה בתרדמת. עם זאת, רופאיה אינם שוללים את האפשרות שהיא מודעת לסביבתה.

עוד ידיעות שאסור לפספס:
צפו באישה שמגדלת טיגריסים ענקים בחצר ביתה
הרג אדם בגלל שוקולד - וייכלא לשארית חייו
אספסוף הרג מכשף ש"העלים" איבר מין של אחר

תינוק נולד לאישה שהייתה בתרדמת. פייסבוק, צילום מסך
"יש לו את האף והאוזניים של אימא". התינוק ווסט/צילום מסך, פייסבוק

במקביל לשהייה לצד מיטתה של מליסה, בעלה בן ה-32 עסק בשבועות האחרונים גם בגיוס תרומות עבור המשפחה, היות וגם הוא נאלץ לקחת חופשה מעבודתו כדי להיות לצד אשתו, בעוד התשלומים על אשפוזה הממושך נערמים. לשם כך פתח את עמוד הפייסבוק "Support Melissa Carleton", דרכו הצליחה המשפחה לגייס עד כה יותר מ-83 אלף דולרים.

"יש לו את האף ואת האוזניים של אימא שלו והוא כבר פוקח את העיניים ומביט סביב", אמר לנדה לתחנת טלוויזיה מקומית על התינוק, העונה לשם ווסט. "אני מאושר לפגוש את הבן שלי, אבל זה כואב מאוד שמליסה אינה ערה כדי לחוות איתי את הרגע הזה", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
תינוק נולד לאישה שהייתה בתרדמת. פייסבוק, צילום מסך
מחכה שאשתו תתעורר. הזוג בריאן ומליסה/צילום מסך, פייסבוק

הגידול במוחה של האם קרלטון התגלה כשהייתה בשליש השני להריונה. משפחתה סיפרה לתקשורת כי היא רצתה לדחות את הניתוח שיסיר את הגידול עד להולדת בנה, אך לאחר שעברה שבץ במרץ האחרון תוכניותיה השתנו, והגידול הוסר.

אחרי הלידה, קרלטון צפויה להעביר את השבועות הקרובים במנוחה ובהתאוששות, ובתקווה גם לצאת מהתרדמת. עם זאת, גם אם לא תמהר להתעורר, רופאיה אישרו שהיא תוכל להתחיל להיניק - ממש כמו כל אימא טרייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully