וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניסה לרצוח את אשתו בגלל שלקחה את השמיכה בלילה"

דרק מילר, גמלאי בריטי, חשוד שדקר את אשתו בכתפה עם סכין באורך 25 סנטימטרים לאחר שהתעורר בבוקר עם רגליים קרות וללא שמיכה. "הייתי בעולם אחר, לא יודע למה עשיתי את זה"

אילוסטרציה. ShutterStock
התעורר עם רגליים קרות - וניסה לדקור את אשתו/ShutterStock

תושב בריטניה בן 76 חשוד שניסה לרצוח את אשתו בדקירות סכין בגלל שהתעורר עם רגליים קרות, לאחר שאשתו השתלטה על השמיכה במהלך הלילה – כך פורסם אתמול (חמישי) בעיתון הבריטי "דיילי מייל". התוקף, מהנדס בגמלאות, חשוד שתקף את אשתו בסכין מטבח עם להב באורך 25 סנטימטרים, לא לפני שאמר לה: "את הולכת למות עכשיו".

דרק מילר סיפר בבית המשפט כי דקר את אשתו גלינה בכתפה, אולם היא הצליחה להימלט. לאחר מכן הוא התקשר למשטרה ואמר: "הרגע ניסיתי להרוג את אשתי. היא ברחה – נכשלתי". גלינה, שעדיין לבשה כותנת לילה, הצליחה להדוף את בעלה ולהימלט מהדירה.

עוד כותרות שאסור לפספס:
החטופה משחזרת את הזוועה: "10 שנים בכיתי בגיהנום"
צפו: נוסעים צילמו כנף מטוס שנשברה באמצע טיסה
צפו בתיעוד: צוללן כמעט נבלע על ידי לווייתן

מילר נטר טינה על כך שאשתו בת ה-57 הפכה לעצמאית יותר ושהתה מחוץ לבית בצורה תכופה יותר מבעבר לאחר שהחלה לעבוד כמורה. השניים הכירו באינטרנט לפני 12 שנים. מאוחר יותר באותה שנה הם התחתנו. הזוג נהג לטייל הרבה ביחד, עד אשר גלינה סיימה את לימודיה ומצאה עבודה. "אני מצטער", אמר דרק, "זה היה חייב להיעשות. שנים שהיא דוחקת בי".

על פי המשטרה, יחסיהם של השניים ידעה תקופה יפה יותר, אולם הקש ששבר את גב הגמל היה התקרית עם השמיכה והרגליים הקרות. "זה הפך אותו לתוקפני ואגרסיבי כלפי גלינה", אמר החוקר רוב וולינג.

השניים התווכחו ודיברנו על גירושים, והעניינים גלשו לפסים אלימים. "לא התכוונתי לעשות את זה. אפילו לא ידעתי שהסכין שם", אמר דרק. לדברי החוקר, זאת הייתה הסכין הגדולה ביותר בבית. "הייתי בעולם אחר, אני לא יודע למה עשיתי את זה", אמר מאוחר יותר הדוקר.

  • עוד באותו נושא:
  • אנגליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully