וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החטופה משחזרת את הזוועה: "10 שנים בכיתי בגיהנום"

פרטים נוספים נחשפים על הזוועה בלוס אנג'לס: בראיון ראשון מאז ששוחררה, סיפרה הצעירה כיצד האיש לקח אותה מאמה, התעלל בה נפשית וגופנית, כלא אותה במוסך ואילץ אותה ללדת

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

תושבת קליפורניה שנעלמה כנערה לפני 10 שנים ונאלצה להינשא לאדם שחטף אותה וללדת עבורו ילדה, אומרת כי שכניהם מעולם לא חשדו בדבר ולא סייעו לה להימלט. לדבריה, ה"בעל" יצא מגדרו כדי להעמיד פנים שבין השניים נרקמה אהבה אמיתית, ורכש לה ולאמה מתנות יקרות כדי לקנות את שתיקתן.

בראיון ראשון מאז יצאה לחופשי, אמרה האישה - ששמה לא פורסם - כי היא מאושרת לשוב לחיק משפחתה. "זה כל מה שרציתי", סיפרה הערב (חמישי) לרשת אי-בי-סי, יממה אחרי שדווח על שחרורה. "כל הזמן בכיתי בגלל אמי ואחיותיי", אמרה הקורבן, כיום בת 25. בראיון נראתה הקורבן חבוקה עם בתה בת ה-3. היא אמרה באנגלית משובשת כי 10 השנים האחרונות לצד החוטף היו "כגיהנום עלי אדמות".

חדשות נוספות מהעולם
המטורפים של אירופה שולחים סוס טרויאני לפרלמנט
"שלולית של דם": אם ש"השתגעה" רצחה את 3 בנותיה
אנטישמיות בטורקיה: "היהודים אחראים לאסון המכרה"

איסידרו גרסיה, נעצר בחשד שחטף, אנס והתעלל בילדה בת-14 במשך 10 שנים בקליפורניה. משטרת סנטה אנה, חטיבת דובר המשטרה
הנאשם בחטיפה, איזידרו גרסיה/חטיבת דובר המשטרה, משטרת סנטה אנה

החוטף, איזידרו גרסיה, בן 42, היה חברה לחיים של אמה של הקורבן. ב-2004, הנערה הגיעה ממקסיקו לארה"ב כדי לגור עם השניים. זמן קצר אחרי הגעתה, חטף אותה גרסיה. כעבור כמה שנים הוא נשא אותה לאישה, ובהמשך אילץ אותה ללדת לו בת. רק שלשום, הקורבן אזרה אומץ כדי לפנות למשטרה ולהתלונן על החטיפה, ועל סדרה ארוכה של מעשי אונס והתעללות. לדברי המשטרה, הקורבן הצליחה לאתר את אחותה בפייסבוק, והיא זו שהפצירה בה להתלונן.

לפי הפרטים שפורסמו בכלי התקשורת בארה"ב, גרסיה חטף את הנערה באוגוסט 2004, כשהייתה בת 14. הוא תקף את אמה וסימם את הבת, ולקח אותה למיקום לא ידוע. היא התעוררה במוסך נעול בעיר קומפטון, פרבר דרומי של לוס אנג'לס.

במשך השנים, גרסיה היכה אותה בכל פעם כשניסתה להימלט. השניים חיו יחד, והחוטף סיפק לה את כל צרכיה, אך לא התיר לה לפגוש את אמה ואת אחיותיה. בעדותה במשטרה, אמרה הקורבן כי החוטף שיכנע אותה להישאר עמו תוך, כדי התעללות פיזית ונפשית כאחד. לפי דיווח מפורט ב"לוס אנג'לס טיימס", גרסיה אילץ את הנערה לעבוד עמו בניקיון משרדים, והפחיד אותה כי יגרום לגירושה מארה"ב למקסיקו, אם תסגיר אותו למשטרה.

אחד השכנים, ריקרדו לדזמה, סיפר לעיתון כי הוא מעולם לא ראה את החוטף מכה את הקורבן. "הם היו משפחה למופת", סיפר. לדבריו גרסיה קנה לנערה מכונית, ואף רכש מכונית לאמה. שכן נוסף, חאבייר קמפוס, אמר: "אני לא מבין איך הוא יכול היה להחזיק אותה כל השנים האלה". תחנת המשטרה נמצאת ממש מעבר לפינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully