וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיר שהחליטה להילחם בבצורת עם שתיית מים מהאסלה

שלוש שנים שחונות הובילו את ראש העיר של ויצ'יטה פאלס בטקסס לאמץ מודל מיוחד: שתיית מי שפכים שעברו טיהור - מהברז. עבור התושבים מדובר בבשורה קשה לעיכול: "זה מגעיל"

אסלה. AP
ראש העיר הבטיח להיות הראשון שישתה מהמים המטוהרים/AP

העיר ויצ'יטה פאלס בטקסס תציין בקרוב היסטוריה ותיהפך לעיר הראשונה במדינה שתשתמש ישירות במי שפכים. כן, זה כולל גם מי אסלה.

התכנית למחזור מים הפכה להכרחית עקב בצורת בת שלוש שנים, שאף הובילה להגבלות על התושבים באשר לשימוש במים. "לא ניתן להשקות בחוץ עם מים ראויים לשתייה", אמר ראש העיר גלן ברהאם. "מתקנים לשטיפת מכוניות, למשל, סגורים במשך יום אחד בשבוע. אם תנקז את הבריכה הפרטית שלך לצרכי תחזוקה, לא תוכל למלא אותה מחדש".

עוד כתבות שאסור לפספס:
אל תקברו אותה: התעוררה לחיים חצי שעה אחרי "מותה"
המון זועם כרת את איבר מינו של חשוד באונס
צפו: צעירה צילמה את עצמה עוברת הפלה

ראש העיר הוסיף כי על אף שתושבי העיר קיצצו את השימוש במים ביותר משליש, אספקת המים הייתה צפויה להיגמר בתוך שנתיים. לכן, החליטו בעיר לבנות צינור באורך 20 קילומטרים המחבר את מי השפכים ישירות למפעל הטיהור, ולהשיק תהליך מחזור מים מתקדם. משמעות הדבר היא שהמים שהשתמשו בהם בשירותים, לדוגמה, עובר לטיהור – וחוזר לשימוש דרך הברזים בעיר.

עבור חלק מהתושבים מדובר בבשורה קשה לעיכול. "אני חושבת שזה מגעיל", אומרת מריסה אוליברס המתגוררת במקום. "אנחנו עלולים לשתות מים מזוהמים שעברו טיהור".

ערים נוספות בטקסס צפויות ללכת בדרכה של ויצ'יטה פאלס, ולהשיק תהליך מחזור מי שפכים דומה. ראש העיר ברהאם ציין בגאווה כי הוא מתכנן להיות הראשון ששותה מהמים המטוהרים וירים כוסית לחיים, מיד אחרי שהממשלה תיתן אור ירוק למהלך.

  • עוד באותו נושא:
  • טקסס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully