וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמנה את הכלב בבית קברות נוצרי - ותשב בכלא?

אישה מרוסיה טמנה את כלבה האהוב בבית הקברות המקומי. התושבים, שמגדירים את המעשה כ"חולני" ו"חילול הקודש" דורשים את סילוק המצבה, אך היא מסרבת: "זקוקה למקום להתאבל"

כלב יורקשייר טרייר בתוך תיק יד. Francesco83, ShutterStock
כלב יורקשייר טרייר. "אף אחד לא התייחס אליי טוב כמוהו", אמרה האישה/ShutterStock, Francesco83

פה קבור הכלב: אישה ברוסיה עלולה לעמוד בפני מאסר באשמת חילול הקודש ופגיעה ברגשות דת, לאחר שקברה את הכלב שלה בבית קברות לבני אדם. המעשה, כשהתגלה, עורר סערה בקרב תושבי הכפר צ'סנוקובקה במחוז בשקיריה שבדרום-מערב רוסיה, שדרשו את הסרתו המיידית ואף את העמדתה לדין של האישה. היא, מצדה, ממאנת להזיז את גופתה של חיית המחמד ממקומה.

לודמילה יילסוקובה בת ה-47 קברה את כלבה האהוב, מגזע יורקשייר טרייר, לפני שלוש שנים, אולם רק לאחרונה גילו תושבי המקום על המעשה. התושבים, שיקיריהם קבורים בבית הקברות, הגדירו את המעשה "פגאני" ודרשו את הסרת המצבה המטופחת, עליה מתנוסס דיוקנו של הכלב אורסו. "זוהי תחייתן של דתות קדומות בהן סגדו לחיות. מדובר לא רק במעשה חולני אלא כעלבון עצום לאמונה הנוצרית", אמרה תושבת המקום ל"דיילי מייל" הבריטי.

עם זאת, יילוסקובה סירבה עד כה לבקשות להסיר את המצבה, בטיעון כי היא שילמה את מלוא הסכום עבור חלקת הקבר, וכי היא זקוקה למקום להתאבל על האובדן. "לא היה לי אף אחד בחיי מאז מותו של אורסו, ואף אחד לא התייחס אליי טוב כמוהו", אמרה.

מנהל הקתדרלה של האזור צודד בטענות התושבים הזועמים והורה על פתיחת חקירה על מנת לברר אם הכומר המקומי, שהיה אחראי על בית הקברות, ידע על המתרחש. במקביל, הוגשה גם תלונה למשרד התובע המקומי, שיחליט האם יש מקום להגשת כתב אישום נגד האישה. אם כן, יילוסקובה הבודדה עלולה לשבת בכלא בגין מעשיה השנויים במחלוקת.

עוד חדשות מהעולם:
צפו: בולען ענק בלע את כל המכוניות ברחוב
בריטניה: נתקעה בין צריחי קתדרלה בגובה 45 מטר
"חרם הביקיני" יילחם ברוחצים ביעד הנופש הפופולרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully