וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפצו מראש הבניין הגובה בעולם: "חלום שהתגשם"

צפו: וינס רפט ופרד פוג'ן קבעו שיא גינס חדש, בקפיצת "בייס" ממגדל בורג' חליפה בדובאי - בגובה של 828 מטרים. "אנחנו שמחים ששברנו את השיא, חלמנו על קפיצה כזו כבר שנים"

צילום מסך

הדרך לראשו של מגדל בורג' חליפה בדובאי אינה קצרה – בגובה של 828 מטרים, זהו הבניין הגבוה בעולם – אך לאחר שווינס רפט ופרד פוג'ן הגיעו לפסגה, הם לא נשארו שם זמן רב. שני הקופצים המקצועיים קבעו שלשום (שני) שיא גינס חדש בקפיצת "בייס" מהנקודה הגבוהה בעולם, ותיעדו את הדרך למטה.

השיא הקודם נקבע בקפיצה מאותו בניין בשנת 2010, אולם אז הקופצים בחרו נקודה נמוכה יותר בבניין – בגובה 672 מטרים בלבד. חברת "סקיידייב דובאי", שארגנה את הפעלול המרשים, חגגה את השיא החדש בפרסום בדף הפייסבוק שלה, רגע לפני הקפיצה.

עוד כותרות שאסור לפספס:
הצעיר יתעשר מהסרטון בו נראה חוטף בעיטה בראש?
מדוע פרצה ילדה למכונת צעצועים וחילקה את תכולתה?
תיעוד נדיר: נמר השתולל ותקף תושבים בכפר בהודו

הנוף מראש המגדל, בפרסום של חברת "סקיידייב דובאי":

"אנחנו שמחים ששברנו את השיא, אבל זו לא הייתה המטרה העיקרית", סיפר פוג'ן לרשת Gulf News, "חלמנו על קפיצת 'בייס' מהמקום המיוחד והייחודי הזה כבר שלוש שנים".

"זו הייתה הקפיצה הכי טובה שלי אי פעם", התלהב רפט בשיחה עם העיתון Arabian Gazette, "זה חלום שהתגשם". העיתון דיווח כי הזוג התאמן לקראת האירוע ההיסטורי בקפיצה מפסגת הר בשוויץ בגובה דומה, כמו גם בקפיצה ממסוקים בדובאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully