וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר מהצפון שבר את גולגולת בתו התינוקת

14.4.2014 / 15:06

האב בן ה-24 נעצר לאחר שאשתו ובתם המשותפת הגיעו לבית החולים בנהריה, כשהתינוקת בת הארבעה חודשים נמצאת במצב קשה. המשטרה: "נראה שהוא לא התרגש במיוחד מהאירוע"

המרכז הרפואי לגלילאתרהוראות הגעה, נהריה. אוגוסט 2013. אדריאן הרבשטיין
התינוקת הגיעה לבית החולים במצב קשה/אדריאן הרבשטיין

המשטרה עצרה היום (שני) צעיר בן 24, תושב אחד הכפרים בגליל המערבי, בחשד לתקיפתן של אשתו ובתו התינוקת בת הארבעה חודשים. על פי החשד, הגבר הכה את אשתו בעת ויכוח בין השניים ואף חבט בבתו וגרם לה חבלות קשות בראשה. היא פונתה במצב קשה למרכז הרפואי גליל מערבי בנהריה, כשהיא סובלת משבר בגולגולת. האב יובא לדיון בבקשה להארכת מעצרו בבית משפט השלום בעכו. משטרת מרחב מעלות פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

סגן-ניצב עמי מועלם, מפקד משטרת מעלות, סיפר כי המשפחה לא מוכרת לרשויות. "קיבלנו דיווח ראשוני מעובדת סוציאלית שעובדת בבית החולים בנהריה, שאמרה כי במהלך הלילה הגיעה לבית החולים צעירה בת 20 עם בתה הקטנה כשהיא סובלת מחבלות קשות", אמר. "האם נתנה עדות לחוקרים בבית החולים. מדובר בתיק הראשון של בני הזוג בנושא אלימות במשפחה".

לדברי סגן-ניצב מועלם, הבעל לא נראה מוטרד בעת מעצרו. "במהלך העדות סיפרה האם כי אמש התפתח ויכוח בינה לבין בעלה, במהלכו הוא חבט בעלה בה ובבתם המשותפת. שוטרי התחנה הגיעו היום לביתם, שם מצאו את הבעל ועצרו אותו. עצם העובדה שאשתו יושבת סמוך למיטת חוליה של הבת והוא נמצא בביתו, מעידה על כך שהוא לא התרגש במיוחד מהאירוע", אמר.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
"מזל שהילדה שמעה בשירותים שהבנות מתכננות לרצוח אותה"
פרשת הסרסור בגן מאיר: "ניצלו קטינות במשך כשנה"
חשד: אנס קרובות משפחתו בנות 15-8 במשך שנים

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.co.il

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully