וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: הגשם הציף את הקניון - ויצר מפל במדרגות

המבקרים הרבים שהגיעו למרכז הקניות בהונג קונג, ביקשו לבלות במקום יבש, הרחק מהסערה שהשתוללה באי. אך דבר לא הכין אותם לזרמי המים שירדו מהתקרה והציפו כל חלקה טובה

צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, עריכה: טל רזניק

תושבי הונג קונג חוו בתחית השבוע (ראשון) את אחד מימי החורף הסוערים ביותר השנה. חלק מהתושבים, אשר חיפשו לבלות בנעימים ביום החופש השבועי שלהם, מבלי להירטב מהגשם השוטף, הגיעו לאחד ממרכזי הקניות באחד האיים שמרכיבים את מושבת החסות הסינית. אולם, דבר לא הכין אותם לכך שגם במקום סגור ובטוח מהסערה שהשתוללה בחוץ, הם ייאלצו לתור חסרי אונים אחר מקום מחסה יבש.

בתיעוד שנעשה במצלמות חובבים של כמה מהמבלים בקניון, ניתן לראות כיצד חדרו הגשמים העזים דרך התקרה, והציפו את השטח הפנימי של מרכז הקניות "דרך הפסטיבל" באי קוולון, הסמוך לאי המרכזי הונג קונג. בצילומים נראים האנשים ההמומים מוציאים את מכשירי הטלפון הסלולרי שלהם, ומתעדים את מי הגשמים מעיפים עמם חלקים שנופלים מהתקרה, זורמים במורד המדרגות הנעות, ויוצרים מעין מפל בתוך הקניון.

היום הוסיפו הגשמים לרדת באי, והרשויות החליטו להעלות את אזהרת הסערה לרמה הגבוהה ביותר, ועל פי כלי תקשורת במדינה, לפחות 29 דיווחים שונים על הצפות בחלקים שונים באזור האיים התקבלו ביממה האחרונה. כמו כן, שונה מועדן של יותר מ-400 טיסות, ו-54 מהן בוטלו. ומה על הקניון אתם שואלים? היום הוא נותר סגור, ואם ישתפר מזג האוויר הוא צפוי להיפתח בהמשך השבוע.

עוד סיפורים שאסור לפספס:
מרהיב: צפו בסופת ברקים כפי שהיא נראית מהחלל
כוכבת הפורנו הצטלמה בעירום בבית הספר - ונכלאה
עכברוש באורך 40 ס"מ זינק מארון המטבח: "מפלצת"

  • עוד באותו נושא:
  • הונג קונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully