וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאה לשחרר את הכלב – וגילתה שפיתון טרף אותו

תושבת אוסטרליה נחרדה לגלות במלונה את הפיתון הענק, כשמפיו משתלשלת השרשרת של הצ'יוואווה – ארוחה של חודש שלם. "היא הבינה שעשתה טעות נוראה, הוא היה צריך להיות בבית"

נחש פיתון בלע צ'יוואווה. ניו סאות' ווילס, אוסטרליה, 15 במרץ 2014. שירות המידע, החילוץ והחינוך של חיות הבר באוסטרליה, אתר רשמי
אחד המתנדבים שהגיעו לבית עם הנחש שבלע את הכלב/אתר רשמי, שירות המידע, החילוץ והחינוך של חיות הבר באוסטרליה

טעות מצערת עלתה בחייו של כלבלב: בעליה של כלב מסוג צ'יוואווה-מלטז נחרדה לגלות ביום חמישי האחרון שהוא נטרף על ידי נחש פיתון ענק בשעת לילה. ההפתעה המצערת התבררה כאשר האישה, תושבת מדינת המחוז ניו סאות' ווילס באוסטרליה, יצאה בשעת בוקר לשחרר את הכלב, שהיה קשור למלונתו על מנת שלא יפגע בחיות קטנות.

במקום שבו אמורה הייתה למצוא את הכלב המשפחתי, נדהמה האישה לגלות את הזוחל, באורך שניים וחצי מטרים, כשמפיו משתלשלת השרשרת של חיית המחמד המשפחתית. היא מיהרה לקרוא למתנדבים משירות המידע, החילוץ והחינוך של חיות הבר (Wires) המקומי. המתנדבים חתכו את השרשרת ונשארו בקרבת הנחש ביממה שלאחר מכן, על מנת לבדוק אם הוא פולט את חלקה של השרשרת שאותו בלע. כשלא עשה זאת, הוא נלקח לווטרינר, וכעת בודקים אם יש צורך לנתח אותו.

עוד ידיעות שאסור לפספס:
הודו: תאומות סיאמיות נולדו עם גוף אחד ושני ראשים
ריאליטי גן חיות: צפו באריה פוגש בגוריו לראשונה
תמונות השבוע: פורמולה 1 נגד מטוס קרב. מי ניצח?

נחש פיתון בלע צ'יוואווה. ניו סאות' ווילס, אוסטרליה, 15 במרץ 2014. שירות המידע, החילוץ והחינוך של חיות הבר באוסטרליה, אתר רשמי
הפתעה מצערת. הנחש בתוך המלונה, עם הבליטה הלא טבעית בבטנו/אתר רשמי, שירות המידע, החילוץ והחינוך של חיות הבר באוסטרליה

"היא הבינה שהיא עשתה טעות נוראה", סיפרה סו אולייט, אחת המתנדבות שהגיעה למקום. "היא לא חשבה על האפשרות שנחש יאכל אותו. היא יצאה החוצה לשחרר אותו, ובמקום למצוא את הכלב, היה שם פיתון גדול. לדבריה, מדובר בתקרית השנייה בלבד מסוגה שהתרחשה בעשור האחרון באזור זה, שנחשי הפיתון נפוצים בו. לפי ה"טיימס" הבריטי, אולייט העריכה כי הארוחה תספיק לנחש, שגילו כ-50 שנה, לתקופה של כחודש. "קשירת כלב באזור פראי כזה היא הדבר האחראי לעשות, אבל הוא היה קטן מדי והיה צריך להיות בתוך הבית", הסבירה.

בשבועות האחרונים אירעו ביבשת הפראית כמה תקריות דומות. בתחילת החודש היה זה פיתון עצום שטרף תנין באורך מטר בקווינסלנד. יום לפני כן תועד פיתון אחר בולע פוסום, מעין חיית כיס קטנה הנפוצה באוסטרליה, מצפון לעיר בריסביין.

(עדכון ראשון: 19:14)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נחש פיתון בלע צ'יוואווה. ניו סאות' ווילס, אוסטרליה, 15 במרץ 2014. שירות המידע, החילוץ והחינוך של חיות הבר באוסטרליה, אתר רשמי
ייתכן שהוא ינותח. הנחש עם חלק מהשרשרת בפיו/אתר רשמי, שירות המידע, החילוץ והחינוך של חיות הבר באוסטרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully