וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נדיר: קרב לחיים ולמוות בין נחש לתנין

בצד אחד: נחש פיתון באורך של שלושה מטרים. מולו - תנין באורך מטר. צלמת אוסטרלית הצליחה לתעד קרב בין שני זוחלים מסוכנים. מי ניצח ואכל את היריב?

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

תיעוד נדיר של קרב אימתנים מגיע מאגם קווינסלנד שבאוסטרליה: צלמת בשם טיפאני קוראליס אכלה ארוחת בוקר על גדות האגם כשלפתע חלפה במקום סירת קאנו והאנשים עליה הפנו את תשומת ליבה לקרב שמתרחש בצמוד אליה. היא לקחה את המצלמה שלה ומיהרה להגיע לשם. היא גילתה שניים מהטורפים המסוכנים ביותר בטבע מנהלים קרב ראש בראש – בצד אחד נחש פיתון – נחש לא ארסי ההורג את יריביו בחניקה - ובצד השני קרוקודיל מוכן לקרב, באורך מטר.

אוסטרליה: נחש טרף תנין בקרב שנמשך 5 שעות. צילום מסך
אוסטרליה: נחש טרף תנין בקרב שנמשך 5 שעות/צילום מסך

לדבריה, כאשר הגיעה למקום הנחש, באורך של כשלושה מטרים, כבר כרך את עצמו סביב הקרוקודיל והחל לחנוק אותו. "בהתחלה הקרוקודיל נלחם וניסה להחזיק את הראש שלו מעל המים בכדי לשרוד", היא סיפרה לרשת ABC, "אולם יכולתי לראות ששניהם מתחילים להחלש. לבסוף, אחרי כחמש שעות, הקרוקודיל נכנע, הנחש הרפה מעט ואז החל לבלוע אותו".

קוראליס סיפרה כי המחזה היה מרהיב: "זה היה פשוט לא יאמן. חשבתי שהנחש מתמודד עם משהו גדול מדי ולא יוכל לנצח. אבל הוא הצליח ולמעשה אכל את הקרוקודיל". בסיום ניתן היה לראות את הנחש שוכב לנוח עם בטן מלאה מאוד. "כשהסתכלתי עליו יכולתי ממש לראות את הרגלים של הקרוקודיל בולטות מהבטן שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully