וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: כך נעלמת צפון קוריאה בשעות הלילה

תמונה שצולמה מהחלל חושפת את החושך בו חיים תושבי צפון קוריאה, אל מול האורות הבוהקים של סין ודרום קוריאה. בנוסף ניתן לראות כיצד נראית ישראל בלילה מהחלל

צפון קוריאה מהחלל. האתר הרשמי נאס"א, אתר רשמי
כך "נראית" צפון קוריאה בלילה מהחלל/אתר רשמי, האתר הרשמי נאס"א

תמונות של כדור הארץ בשעות הלילה שמצולמות מהחלל מראות בדרך כלל היכן חיים בני אדם – פשוט רואים הכין יש אורות והיכן אין. אבל 25 מיליון תושבי צפון קוריאה נעלמים כמעט לגמרי בשעות הלילה – כך עולה מתמונה שפורסמה השבוע על ידי סוכנות החלל הבינלאומית.

בתמונה ניתן לראות, או יותר נכון לא לראות, את צפון קוריאה כחור שחור ענק במפה של אורות בוהקים סביבה- אלה של סין ודרום קוריאה.

צפון קוריאה מהחלל. האתר הרשמי נאס"א, אתר רשמי
צפון קוריאה מהחלל/אתר רשמי, האתר הרשמי נאס"א

מנאס"א מסרו כי התמונה, שצולמה ב-30 בינואר, עברה מעט הבהרה בכדי לשפר את איכותה, אולם מעבר לזה היא לא שונתה ולא עברה שום פעולת פוטושופ.

בנוסף פורסם סרטון וידאו של המטס מעל צפון קוריאה בלילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בנוסף מספקים בנאס"א הצצה לצד האפל של כדור הארץ: בתיעוד ראשון מסוגו נראה העולם בשעות החשכה, כשהוא מקרין אור בהיר ומרהיב בלב העלטה שבשמיים. את התמונות, שצולמו מעדשות מצלמת לווין המחקר "סואומי", פרסמו סוכנות החלל האמריקנית נאס"א ומינהל האוקיינוסים והאטמוספירה הלאומי של ארצות הברית. הצילומים האיכותיים התקבלו בזכות חיישנים בעלי רגישות גבוהה לאור, שסייעו לקלוט בעדשות את אורות הערים והאזורים המאוכלסים בצפיפות בשעות הלילה. נוסף על כך, בלטו גם בלב הימים והאוקיינוסים האפלים זיקים מספינות וכלי שיט אחרים.

כך נראית ישראל בלילה מהחלל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צפו בסרטון מרהיב: העולם מהחלל בלילה

  • עוד באותו נושא:
  • נאס"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully