וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים של מזל: חבט באפו של כריש שנשך אותו – וניצל

דארן מילס גלש מול חופי ניו זילנד, כשלפתע חש כאב חד ברגלו. חרף ההפתעה, הוא היכה את הטורף הימי ונמלט לחוף. הוא הודה כי הוא "בר-מזל", אך הבהיר: "אחזור לגלוש שוב"

מערכת וואלה!

לדארן מילס, תושב קווינסלנד שבאוסטרליה בן 28, היה הרבה מזל – וגם קצת אומץ – כשהופתע ביום שישי האחרון על ידי כריש אימתני, בשעה שגלש מול חופי סאות'לנד, ניו זילנד. זמן מה אחרי שנכנס למים, חש לפתע מילס מכה חזקה ואז כאב חד ברגלו, שמאוחר יותר התברר כשלושה פצעים שנגרמו כתוצאה מנשיכה של הכריש. "הוא היכה בי ודחף אותי", סיפר לאתר ONE News.

על אף ההפתעה הרבה, מילס הפגין מידה לא מבוטלת של תושייה: הוא חבט באפו של הכריש, בניסיון להרחיק אותו ממנו ולהימלט אל החוף. "אחרי שהבנתי מה קורה, הצלחתי לראות אותו ולהכות אותו. זה היה דומה יותר לדחיפה", שחזר. למרבה השמחה, תגובתו של מילס התבררה כמועילה, והוא שחה בזריזות את 50 המטרים שהפרידו בינו לבין חוף המבטחים.

"פחדתי שהוא יחזור, אבל הוא לא חזר והצלחתי להגיע לחוף. זה היה פשוט מפחיד", סיכם את החוויה יוצאת הדופן. על הגלשן שבעזרתו עשה את דרכו לחוף ניכרו היטב סימני השיניים של הכריש, ככל הנראה מסוג עמלץ לבן. מהחוף פונה מילס במסוק לבית חולים, שם הודה כי הוא "בר-מזל מאוד". עם זאת, הוא לא הראה שום כוונה להדיר את רגליו – גם את זו הפצועה – ממימי האוקיינוס. "אני אוהב את זה, אני פשוט רוצה לחזור לגלוש שוב", אמר ל"ניו זילנד הראלד".

אין זו התקרית הראשונה של תקיפת כריש המסתיימת בצורה חיובית הודות לתגובה מוצלחת. בחודש שעבר היה זה רופא שעסק בדיג לא הרחק מהמקום שבו הותקף מילס. הרופא – שננשך על ידי הכריש – דקר את הטורף הימי בעזרת חרב שהייתה בידו. כששב לחוף, הוא תפר לעצמו את הפצעים ואז מיהר לפאב הקרוב, לשתות כוס בירה ולהירגע מהתקרית.

עוד חדשות מהעולם:
תיעוד נדיר: כך באמת נראים מתקני הריגול בארה"ב
"הרוצחת הסקסית" תככב בסרט פורנו? "את לוהטת"
סערה בדנמרק: גן החיות ירה למוות בג'ירף בריא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully