וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של הזמר: "אם המשטרה תפנה אליי - אגיע"

שלומי גבאי

18.11.2013 / 12:15

האב, שעומד במרכז חילופי האשמות במשפחת הזמר, בשל חשד המשטרה כי הוא שידל את הקטינות עמן שכב בנו, ניסה לשדר נינוחות: "הכול בסדר". מקורבי הזמר: "הוא זועם על אביו"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק

אביו של הזמר המפורסם, החשוד בקיום יחסי מין עם קטינות, התייחס הבוקר (שני) לפרשה ואמר: "אני מרגיש מצוין, הכול מתנהל כשורה". בימים האחרונים מתנהלים חילופי האשמות קשים בין קרובי משפחתו של הזמר, כאשר במרכז ההאשמות נמצא האב, שלפי חשד המשטרה היה זה ששידל את הקטינות. הבוקר טען האב בפתח ביתו כי "לא פנו אליי משום משטרה, ואם יפנו אליי אני אגיע, הכול בסדר". הזמר המפורסם, מצדו, מקפיד כלפי חוץ לא להתבטא נגד אביו, אך בסביבתו מספרים כי הוא זועם עליו.

פרשת הזמר והנערות - סיקור מלא בוואלה! חדשות
הזמר החשוד שלח מכתב אזהרה לעומרי חיון
אסי עזר מתנצל: "לא מגן על מנצלי קטינות"
התקשורת חוגגת במסיבת החשק, הנערות משלמות את המחיר / דעה

בתוך כך, הבלוגר עומרי חיון, שהפר את צו איסור הפרסום שמוטל על הפרשה, קיבל מכתב מעורך דינו של הזמר. בוואלה! סלבס דווח היום כי בהודעת טקסט ששלח הזמר לחברו, טען שאינו מתכוון לוותר לחיון וכי בכוונתו להגיש נגדו תביעה בסך מיליוני שקלים. חיון, שביקר גם אתמול בתחנת המשטרה והתלונן על הסתה מצדו של היחצ"ן רני רהב, מסר בתגובה למכתב: "פורטל עומרי חיון בא לעשות שינוי באמצעי המדיה והתקשורת בישראל. כל מה שנרשם בפורטל נבדק מספר רב של פעמים. חבל לנו לדעת שבמקום לטפל בפרשה עצמה, בוחר הזמר המפורסם לנסות ולנקום אישית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב שנשלח לחיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשטרה התייחסו בסוף השבוע לפרשה ולחשודים, והסבירו כי בימים אלה הידיעות המודיעיניות שנאספו בחודשים האחרונים נבדקות על ידי מחלק הנוער של ימ"ר תל אביב, על מנת לאמת את החשדות. "המעבר לחקירה גלויה והזמנת החשודים לחקירה תחת אזהרה יתאפשרו אך ורק במידה והעדויות וחומר החקירה יצביעו על חשד מבוסס וממשי לביצוע עבירות פליליות. בשלב זה החקירה תימשך לשם בירור האמת", נמסר מהמשטרה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אביו של הזמר המפורסם החשוד בעבירות מין בקטינות, נובמבר 2013. שלומי גבאי
"מרגיש מצוין, הכול מתנהל כשורה". אביו של הזמר, היום/שלומי גבאי

עד כה המשטרה לא זימנה לחקירה את החשודים, אך גורמים במשטרה ציינו כי במהלך השבוע יועבר חומר החקירה שנאסף עד כה לעיון הפרקליטות, אשר מלווה את הפרשה זה זמן מה. לדבריהם, החשודים יזומנו לחקירה אך ורק אם בפרקליטות יסברו שיש ראיות המחזקות את התיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully