וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילון הסמים הצבאי: כך סחר חייל בקריסטל וקוקאין

19.9.2012 / 9:41

בתום חקירה סמויה של המשטרה הצבאית, נעצר חייל שתכנן להפיץ סמים קשים בכל הארץ, לאחר שחשף את שמות הקוד שלהם. הפרקליטות הצבאית ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים

סוכן סמוי של המשטרה הצבאית הצליח להפליל, בעת ביקור ביולי האחרון בבסיס מטה של זרוע היבשה, חייל מעוצבת עידן של פיקוד מרכז בסחר בסמים קלים וקשים. מכתב האישום עולה כי החייל הנאשם התרברב בפני הסוכן כי הוא מבצע "תיווכים", שבמהלכם מכר סמים מסוג קוקאין וקריסטל. עוד התגאה החייל כי הוא רוצה "לפתוח קו לכל הארץ". במהלך החקירה הסמויה פירט הנאשם את הקודים למכירת סמים: "רפואי" (קנאביס), "ישיבה" (עישון סמים בצוותא), "תיווכים" (מכירת סמים), "קרח בן זונה" (סם מסוג קריסטל), "מהגבוה" (סם מסוג קוקאין), "יד ראשונה" (סם טהור ללא ערבוב עם חומרים נוספים).

תפיסת "זרגים" קוקאין. יחידה מרכזית תל אביב, חטיבת דובר המשטרה
במהלך החקירה פירט הנאשם את הקודים למכירת סמים. קוקאין/חטיבת דובר המשטרה, יחידה מרכזית תל אביב

החייל ביצע עם הסוכן הסמוי מספר עסקות ובמהלכן מכר כל מנת סם מסוג קריסטל בסכום הנע בין 250 ל-280 שקלים, קוקאין בסכום דומה, ויחידת קנאביס בסכום הנע בין 80 ל-100שקלים. מכתב האישום מתברר כי סך כל חמש העסקאות שביצע החייל הנאשם עם הסוכן הסמוי נאמד באלפי שקלים. עוד עולה מכתב האישום כי החייל עישן סמים בארבעה מקרים שונים בזמן שירותו הצבאי עם חיילים נוספים שזהותם לא ידועה למצ"ח. החייל סירב למסור דגימת שתן ולהיבדק באמצעי לגילוי שימוש בסמים.

התובע הצבאי, סרן רפאל רוזנשיין, הגיש בקשה להארכת מעצרו של החייל עד תום הההליכים המשפטיים נגדו ולחלט את רכבו, מסוג "יונדאי גייטס", ששימש אותו בעסקאות הסמים.

סנגורו של החייל, עו"ד שי רודה, מסר בתגובה: "מרשי חייל נורמטיבי, וכל מפקדיו שבעי רצון מאופן תפקודו. הסוכן החשאי השחית את נפשו של מרשי, נקט מניפולציות זדוניות והדיח אותו לבצע את העבירות. יש להצר על התנהגותו המניפולטיבית של הסוכן ומקומו לא יכירנו".

נשיאת בית הדין הצבאי ביפו, אל"מ אורלי ירון, האריכה את מעצרו של הנאשם בחמישה ימים, אך טרם הכריעה בבקשת התובע הצבאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully