וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הותקפנו מינית - אז חברינו נקמו בערבים"

המשטרה עצרה שתי קטינות נוספות בחשד למעורבות בלינץ' בכיכר ציון בסוף השבוע. מעדויות במשטרה, הן התלוננו בפני חבריהן שהותקפו מינית ע"י ערבים - ואלה תקפו ערבים אחרים

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל

משטרת מחוז ירושלים עצרה בצהריים (שני) שתי קטינות נוספות בחשד שהיו מעורבות בלינץ' בערבי בכיכר ציון בירושלים. בכך עולה מניין החשודים לשבעה: אתמול הוארך מעצרם של שני חשודים אחרים, בני 19 ו-13, והיום הוארך מעצרם של נער ונערה בני 15, ונער נוסף, בן 17.

מפקד תחנת לב הבירה, סגן ניצב, רונן אבניאלי, אמר כי מהחקירה עולה שמדובר ב"כדור שלג מתגלגל". בשיחה עם כתבים בבית בית משפט השלום בירושלים, אמר סנ"צ אבניאלי כי האירוע התחיל ב"כיכר החתולות" בבירה. לדבריו, צעירה שהייתה שם הסיתה את החשודים לפגוע בערבים בשל אירוע פלילי שהתרחש קודם לכן. "הנערים היהודים המשיכו לכיכר ציון, ושם תקפו באלימות חמורה את בן המיעוטים".

הארכת מעצר לנערות המקורבות לנערים שביצעו את הלינץ' , ירושלים, אוגוסט 2012. עומר מירון
הנערות שהתלוננו על תקיפה מינית, היום בבית המשפט בירושלים/עומר מירון

בדיון בבית המשפט היום במעצרם של ארבעה מהחשודים במעורבות במעשה. אחד מהם הודה במעשה והתגאה בו. בסך הכל נעצרו עד כה בפרשה שבעה בני אדם. ממשטרת ירושלים נמסר כי אכן נעצרו שני קטינים נוספים - ולא קטינות - והם יובאו לדיון בהארכת מעצרם, ככל הנראה מחר.

אתמול אמר החשוד בן ה-19 לפני הדיון בהארכת מעצרו כי הוא חף מפשע והוא מתנגד לגילויי אלימות. סנגורו, עורך דין אריאל עטרי, אמר כי החשוד "מסר גרסה מלאה והוא מכחיש כל מעורבות באירוע. הוא מסר פרטים, כולל אליבי עם שמות של עדים ומספרי טלפון". לדברי עטרי, הצעיר בילה במסיבה ולאחר מכן שהה עם חבריו וידידה במרכז העיר. "המשטרה יכולה לברר זאת על ידי איכון הטלפון הנייד שלו", אמר הפרקליט, והוסיף: בסופו של דבר תיווכחו כולכם שהמעצר הזה נועד לצרכי תקשורת".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

"החשוד לא היה שם"

עו"ד עטרי תקף את התנהלות המשטרה בתיק ואמר כי זה אינו המקרה הראשון שבו המשטרה עוצרת אדם ללא ראיות מבוססות. "אף אחד לא מסר שום עדות שקרית לגביו ואף אחד לא הפליל אותו בשום דרך שהיא. הוא לא היה שם", טען עטרי. הוא הוסיף כי החשוד, שאינו קשור לקטטה שאירעה, הפריד בין הצדדים. "זה בהחלט יכול ללמד על האופי שלו, הוא אדם רודף שלום ואין לו שום עבר פלילי. הוא מעולם לא נעצר ולא נחקר על ידי המשטרה כחשוד".

אירוע התקיפה התרחש בלילה שבין חמישי לשישי האחרון, כאשר במהלך קטטה בין צעירים יהודים לערבים במדרחוב בן יהודה בירושלים נפצע הצעיר הערבי, בן 18, באורח קשה כתוצאה מחבטה בחזהו. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם תוך כדי פעולות החייאה, אך בהמשך מצבו השתפר מעט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully