וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה בנפאל: נערה עבדה ביער ונטרפה על ידי נמר

התושבים מדווחים כי זהו המקרה השמיני בתקופה האחרונה בו אותו נמר תוקף את אנשי האזור, שבגבול עם הודו. "אנחנו מפחדים להסתובב לבד", אמרה מנהלת בית ספר בכפר

מקרה נוסף של נמר שתקף בני אדם: נערה בת 14 מצאה את מותה לאחר שנאכלה על ידי חיית הטרף בנפאל, כך דיווחה היום (חמישי) רשת החדשות הבריטית SKY. הנמר גרר את הנערה בזמן שעבדה ביער הסמוך לביתה באזור בייטאדי, שבגבול עם הודו. זהו המקרה השמיני המוכר בחודשיים האחרונים של תקיפה קטלנית של נמר באזור.

דובר המשטרה המקומית, בישנו בנדור קרקי, סיפר כי "המקומיים מצאו את הגופה קרועה לגזרים באזור היער אמש. הנמר תוקף וזורע טרור באופן מתמשך בקרב אנשי הכפר". הדובר הוסיף כי "ביקשנו ממינהל היער לאפשר לנו להרוג אותו, אך הם סרבו, באומרם כי החוק אינו מאפשר כזו פעולה. בקשתנו להעביר את הנמר לגן החיות נדחתה גם היא. המקומיים והמשטרה מנסים ככל יכולתם לתפוס את הנמר".

אנשי הכפר המקומיים טוענים כי לפחות שמונה בני אדם נהרגו כתוצאה מתקיפה של אותו הנמר, ביישובים קרובים מן הצד ההודי של האזור. "אנחנו מפחדים להסתובב לבד", אמרה מנהלת בית ספר מקומי. "יותר אנשים עלולים להיפגע אם הנמר לא יילקח תחת שליטה באופן מיידי".

נמר שהשתולל בעיר גוואטי, הודו, הרג אדם ופצע ארבעה, 7 בינואר 2011. AP Photo/Manas Paran, The Sunday Indian, AP
לפני כחודש נמר נכנס לתחומי העיר גוואטי בהודו, הרג אדם ופצע ארבעה/AP, AP Photo/Manas Paran, The Sunday Indian

לפני כחודש נמר שתעה בדרכו נכנס אל תוך העיר גוואטי שבמזרח הודו והחל להשתולל, ובטרם נלכד הספיק להרוג אדם ולפצוע ארבעה נוספים. באחת התקיפות הצליח הנמר לתלוש פיסה מקרקפתו של אדם שניסה נואשות להתגונן.

ההרוג היה עורך דין בן 50, שלדברי עדי ראייה הותקף בידי הנמר - פרט בוגר בגודל מלא - שעה שצעד ברחוב מחוץ לביתו ושוחח בטלפון הנייד. הוא הובהל לבית חולים, שם מת מפצעיו. אשר לנמר - הוא נלכד בחיים, ובכוונת הרשויות לשחררו בטבע בג'ונגל, כ-200 קילומרטים ממערב לעיר.

עוד באותו נושא:
צפו: נמר השתולל בהודו, הרג אדם וקרקף נוסף
לפני כשנה: צפו בנמר תוקף כפר בצפון הודו
ברוסיה: טיגריס תקף בן שלוש בגן חיות

  • עוד באותו נושא:
  • נפאל
  • נמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully