וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנגורו התקיף בת 7 באוסטרליה: "חשבתי שאמות"

הילדה שיחקה ליד קבוצה של קנגורו באתר קמפינג, כשלפתע אחד מהם תקף אותה וניתר על גבה. למרבה המזל פציעתה לא הייתה חמורה. למרות הכל היא עדיין חולמת להיות וטרינרית

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

מיקיילה מק'אווי בת השבע מאוסטרליה בסך הכל רצתה לבלות את הימים הראשונים של השנה החדשה בקמפינג בחיק משפחתה, אך התוכניות נקטעו באופן כואב ובלתי צפוי. מק'אווי ומשפחתה בילו בחופשה בסכר ויינגלה, ממערב לסידני. בת השבע שיחקה להנאתה ליד קבוצה של קנגורו, כאשר לפתע אחד מהם התנפל עליה והחל להכותה. "הוא פשוט קפץ על הגב שלה, והטיח אותה על הקרקע", סיפרה אמה, "הוא קפץ ושרט אותה".

מיץ' מק'אווי, אביה החורג של הקטנה, נחלץ לעזרתה והעיף מעליה את החיה המקפצת. "כל מה שיכולתי לראות היה שהיא שכבה עם ראשה למטה על הקרקע. חולצתה נקרעה וגבה נחתך. לא היה רעש, חשבתי שהיא מתה", סיפר האב החורג. לדבריו, הקנגורו ניסה לתקוף גם אותו. "כשהסתובבתי הוא רדף אחריי, קפץ, ובעט בי ברגליו האחוריות".

"פחדתי מאוד מאוד", אמרה מיקיילה הקטנה לאחר האירוע, "חשבתי שאני הולכת למות". מק'אווי הובהלה לבית החולים אחרי המקרה, אך פציעתה לא הייתה חמורה, והסתכמה במספר חבורות בפניה וגופה. לדבריה, התקרית לא תפגע בשאיפותיה להיות וטרינרית כשתהיה גדולה.

(עדכון ראשון: 20:20)

עוד בנושא:
האוסטרלים מתעוררים עם קנגורו במיטה
אוסטרליה: קנגורו פרץ לבית וקפץ על דייריו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully