וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטח לדרום, המרכז והשפלה: יירוטים בשמי גוש דן

21.7.2014 / 11:31

אזעקות נשמעו ביישובים רבים בכמה אזורים ברחבי הארץ. ”כיפת ברזל” יירטה שתי רקטות בשמי גוש דן. שמונה נוספות יורטו בשמי אשדוד ואשקלון. רקטה נפלה בשטח בנוי באשדוד, וגרמה נזק לבית

צילום: דובר צה"ל, שי מכלוף, בני ואינר, יותם רונן, ניב אהרונסון, לע"מ, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק, מתן חדד; קריינות: אביב אברמוביץ'

מטח כבד של רקטות שוגר היום (שני) לעבר אזורים רבים ברחבי הארץ: אזעקות נשמעו בגוש דן, רמלה, בית שמש, אשדוד, יבנה, קריית מלאכי, אשקלון ויישובי עוטף עזה. מערכת "כיפת ברזל" יירטה שתי רקטות בשמי גוש דן, שתיים בשמי אשדוד ושש נוספות בשמי אשקלון. לא דווח על נפגעים או על נזק. באשדוד התפוצצה רקטה בשטח בנוי. לא דווח על נפגעים, אך נזק נגרם לבית. בשטחים לא מיושבים במועצות האזוריות באר טוביה וחוף אשקלון נפלו עוד שתי רקטות.

מוקדם יותר, התפוצצה רקטה בחצר בית בשדרות וגרמה לשריפה. אדם אחד נפגע באורח קל מרסיסים ושלושה בני אדם נוספים הוגדרו כנפגעי חרדה. צוותי כיבוי ומשטרה שהגיעו לזירה ביקשו מהאזרחים להתפנות מחשש לפיצוץ בלוני גז. "הייתי בדרך לבנק וזיהיתי את הפגיעה. ראיתי אישה עם תינוקת ושתי בנות שניסו לצאת מהממ"ד. הן הרגישו שהן נחנקות כי הייתה דליפה של בלון גז. הוצאנו אותן דרך החלון והעברנו אותן לכוחות ההצלה", סיפר שלומי כהן משדרות, שנקלע לאזור.

מבצע "צוק איתן" - סיקור מיוחד:
חוסלו עשרה מחבלים שחדרו לישראל; נפגעים לכוחות צה"ל
מקס ושון הותירו הכול מאחור, עלו לארץ - ונהרגו בקרב
הותרו לפרסום שמות שבעה לוחמי גולני שנהרגו בעזה

היום ה-9: ירי הרקטות נמשך - צה"ל תוקף ברצועה. ניב אהרונסון
יירוט של מערכת "כיפת ברזל"/ניב אהרונסון

בשעה 9:30 נשמעה אזעקת "צבע אדום" בעיר שדרות ובמועצה האזורית אשכול. זמן קצר לאחר מכן פגעה הרקטה בחצר הבית ובנס לא גרמה לנזקים קשים יותר. כמו כן, באותה שעה יורטה מערכת "כיפת ברזל" שתי רקטות נוספות בשמי העיר. במהלך הלילה פגעה רקטה בקיר בית במועצה האזורית שער הנגב וחדרה לסלון. איש לא נפגעה באירוע ולבית נגרם נזק קל.

במקביל לירי הרקטות לעבר הדרום, התרחש הבוקר אירוע ביטחוני חמור באזור יישובי עוטף עזה. במהלך הבוקר הונחו תושבי המועצות האזוריות חוף אשקלון, שער הנגב, שדות נגב ואשכול להישאר בבתיהם בשל חדירה של עשרה מחבלים לשטח ישראל בשתי מנהרות טרור באזור קיבוץ ניר עם. בתום כמה שעות הורשו התושבים להמשיך בשגרת חייהם עם חיסולם של המחבלים על ידי כוחות צה"ל. חלק מהמחבלים חוסלו על ידי כוח חי"ר, וחלק בתקיפה של חיל האוויר. במהלך האירוע נפגע כלי רכב של צה"ל מירי טיל נ"ט וכמה חיילי צה"ל נפגעו באירוע.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פגיעת רקטה בבית בשדרות, יולי 2014. נועם מושקוביץ
הבית שנפגע מפגיעת רקטה בשדרות, היום/נועם מושקוביץ
יאיר לפיד בבית בו פגעה רקטה בשדרות, יולי 2014. נועם מושקוביץ
שר האוצר יאיר לפיד מבקר בבית שנפגע בשדרות/נועם מושקוביץ
פגיעת רקטה בבית בשדרות, יולי 2014. נועם מושקוביץ
פגיעת רקטה בבית בשדרות, יולי 2014/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully