וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיבוק האחרון: הפרידה המצמררת של אב מהבן שנפל

21.7.2014 / 12:28

שבוע בדיוק לפני שנהרג, תקפה את אביו של עוז מנדלוביץ' תחושה רעה. הוא תפס טרמפים וסקר את השטח עד שמצא את בנו. "בחיבוק האחרון אמרתי 'שלום'. קראתי לו שוב ואמרתי 'להתראות'"

צילום: דובר צה"ל, שי מכלוף, בני ואינר, יותם רונן, ניב אהרונסון, לע"מ, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק, מתן חדד; קריינות: אביב אברמוביץ'

סמל ראשון עוז מנדלוביץ' בן ה-21 מעצמון, הלך בעקבות אביו עופר שהיה מפקד פלוגה בגולני, והתגייס גם הוא לחטיבת החי"ר הוותיקה בצה"ל. אתמול (ראשון) הוא נפל בקרב בעזה. ביום ראשון שעבר תקפה את אביו תחושה רעה והוא החליט ללכת לבקר את בנו. "עליתי על רכבת לאשקלון ומשם ירדתי בטרמפים לנתיבות. משם התחלתי לסרוק את השטח עד שמצאתי את הפלוגה שלו", סיפר עופר.

שבועיים למבצע ”צוק איתן”: עדכונים שוטפים
מקס ושון הותירו הכול מאחור, עלו לארץ - ונהרגו בקרב
חוסלו 15 מחבלים שחדרו לישראל; נפגעים לכוחות צה”ל
הותרו לפרסום שמות שבעה לוחמי גולני שנהרגו בעזה

עוז מנדלוביץ', לוחם חטיבת גולני שנפל במבצע צוק איתן , יולי 2014. באדיבות המשפחה
"עוזי חייך חיוך נבוך והתחבקנו". מנדלוביץ'/באדיבות המשפחה

"עוזי חייך חיוך נבוך והתחבקנו. בילינו יחד במשך שעה", אמר בעצב. לפני שנפרד ממנו ושב לביתם בעצמון שבגוש משגב, פנה עופר לבנו הבכור ואמר לו: "בוא נצלם אותך עם החבר'ה שלך". הוא התחרט מיד ואמר: "עזוב, זה יביא נאחס". עוז השיב לו: "רגע, אבל צילמת אותי כבר". בחיבוק האחרון של השניים, סיפק עופר, "אמרתי לו 'שלום'. אחרי כמה שניות תפסתי את עצמי וקראתי לו שוב. חיבקתי אותו שוב ואמרתי לו הפעם: 'להתראות'. זאת הייתה הפעם האחרונה שראיתי אותו".

"עוזי היה ילד מקסים, מדהים וחזק", סיפרה אמו, אסנת. "הפעם האחרונה שדיברתי איתו הייתה ביום רביעי האחרון. אני לא מעכלת שזאת הייתה השיחה האחרונה". עוז הותיר אחריו זוג הורים, אחות בת 16 ואח, רועי בן 13. מנדלוביץ' יועלה לדרגת סמל-ראשון, והלווייתו תיערך היום בשעה 18:00 בבית העלמין במשגב.

מלבד עוז, התיר דובר צה"ל לפרסם את שמם של שבעה לוחמים נוספים מגולני, אשר נהרגו בקרבות ברצועת עזה. רב-סרן צפריר בר-אור, סגן מפקד גדוד הסיור של גולני, בן 32 מחולון, נהרג בשג'אעיה. סרן צביקה קפלן, בן 28, קצין מגדוד הסיור, תושב קיבוץ מירב, נהרג בשג'אעיה. סמל ראשון גלעד יעקבי, בן 21 מקריית אונו. סמל ראשון ניסים שון כרמלי, בן 21 מרעננה. מקס שטיינברג, בן 24, חייל בודד שגדל במקור בלוס אנג'לס שבארצות הברית, ועבר לגור בבאר שבע. סמל ראשון משה מלקו, לוחם בחטיבת גולני בן 20 מירושלים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
צפריר בר-אור, לוחם חטיבת גולני שנפל במבצע צוק איתן , יולי 2014. באדיבות המשפחה
צפריר בר-אור, שנהרג בקרב בשג'אעיה/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully