וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם, שני ילדיה וילד נוסף נהרגו בתאונה חזיתית בגליל

מותם של בני שנה וחצי ו-15 נקבע במקום. האישה, בת 24, נפצעה תחילה אנושות ובעת פינויה נקבע מותה. ילדה נוספת נפצעה אנושות, פונתה לבית החולים רמב"ם ומתה בכניסה אליו

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

תאונה מחרידה בצפון: ארבעה בני אדם נהרגו בהתנגשות חזיתית בין כלי הרכב הפרטי שבו נסעו לאוטובוס ליד כפר מנדא בגליל התחתון. ההרוגים הם נהגת הרכב, אישה בת 24שנפצעה תחילה באורח אנוש ומותה נקבע כשהחלו לפנות אותה לבית החולים, שני ילדים, בני 15 ושנה וחצי שמתו במקום ובת ארבע שפונתה במצב אנוש לבית החולים רמב"ם אולם מותה נקבע בכניסה אליו. שניים מהילדים הם ילדיה של הנהגת, והשלישי הוא קרוב משפחה אחרת, כולם תושבי נצרת. שמונה מנוסעי האוטובוס נפצעו באורח קל.

איל הלפמן, פרמדיק של מד"א כרמל שהגיע לזירת התאונה באמבולנס הראשון סיפר כי נתקל במחזה קשה של הרכב הפגוע. "כשהגעתי ונגלה לעיני גודלו וחומרתו של האירוע התחלתי לטפל בנפגעים. לצערי מותם של שני ילדים ואישה נקבע מקום, ולא היה ניתן לעשות דבר כדי לסייע להם", סיפר.

תאונת דרכים קשה ליד כפר מנדא, יוני 2014. דוברת איחוד הצלה צפון,
זירת התאונה, היום/דוברת איחוד הצלה צפון

מיקום התאונה

אתמול נהרגו שלושה בני אדם בתאונות דרכים ברחבי הארץ. לפנות בוקר נפגע נער שרכב על אופנוע סמוך ליציאה מכפר מרר שבצפון. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום טיפלו בו ופינו אותו לבית החולים פוריה שבטבריה, אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותו בתום מספר ניסיונות החייאה.

ברחוב הבנאי בחולון נהרג בשעות הצהריים נהג קלנועית מפגיעת משאית. אנשי מגן דוד אדום קבעו את מותו במקום. בתאונה נוספת שבה הייתה מעורבת משאית נהרג גבר בשנות ה-40 לחייו מפגיעת משאית בכביש 6, סמוך למחלף עירון לכיוון צפון. אנשי מגן דוד אדום קבעו במקום את מותו של הגבר. מחקירה ראשונית עולה כי הגבר, נהג גרר שחילץ כלי רכב בשולי הכביש, נפגע מכלי רכב חולף.

(עדכון ראשון - 13:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully