וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 13 טבעה למוות בחוף לא מוכרז ליד ראש הנקרה

21.6.2014 / 21:27

הילדה רחצה בים יחד עם שני אחיה כשבשלב מסוים, הם נקלעו למעורבלת. אחיה בן ה-10 הצליח לחלץ עצמו ללא פגע וצוותי החילוץ משו את הילדה ואח נוסף, בן 24, אל החוף, שם נקבע מותה

ילד טבע במאגר מי קולחין ליד הכפר אבו סנאן. פאנט
צוות מד"א קבע את מותה של הילדה במקום/פאנט

ילדה בת 13 טבעה למוות הערב (שבת) בחוף לא מוכרז בין ראש הנקרה לאכזיב. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בה פעולות החייאה שבסופן נאלץ לקבוע את מותה. אחיה של הילדה טבע גם הוא וכעת הוא מאושפז במרכז הרפואי לגליל בנהריה במצב קל.

עוד בוואלה! חדשות
"הצוות האדום" של צה"ל הופך את החור השחור מבפנים
שריפת ענק השתוללה באזור קיסריה, מפעל נשרף כליל
חברת החשמל: האב שנהרג עם בתו בת"א הוזהר שוב ושוב

השניים, תושבי הגליל, רחצו יחד עם אח נוסף ברצועת חוף לא מוכרזת בין ראש הנקרה לנהריה. בשלב כלשהו במהלך השחייה הם נקלעו למערבולת כתוצאה מהתחזקות זרמי המים. אחד האחים, בן 10, הצליח לחלץ את עצמו והגיע באפיסת כוחות אל החוף, אך ללא פגע. יחידת השיטור הימי חילצה אח נוסף, בן 24, אשר פונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה. מצבו מוגדר קל והוא עובר כעת סדרת בדיקות. האחות בת ה-13 חולצה על ידי חיל הים במצב קשה. זמן קצר לאחר מכן הוכרז מותה על ידי מד"א.

"סירה של חיל הים חילצה מהים והביאה אלינו ילדה בת 13 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בה פעולות החייאה אך לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה", סיפר פרמדיק מד"א שירן אלבז, "כשהגענו למקום, על קו החוף ישב ילד כבן 10 במצב קל שיצא עצמאית מהמים. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח והוא לא נזקק להמשך טיפול בבית חולים. צעיר כבן 24 שחולץ גם הוא טופל במקום ופונה במצב קל לבית החולים".

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully