וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי הילדים שנפלו: "הם שיחקו ואז שמעתי בום"

6.6.2014 / 0:38

ויקטור ו-ולנטינה, שנפלו מבניין בבאר שבע בזמן ששיחקו, יצאו מסכנת חיים. "אני לא יודע איך הם הגיעו לחלון", סיפר האב. המשטרה תחקור את ההורים, ששבו ארצה רק לפני שבועיים

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד

"היינו אני ואשתי בסלון והילדים שיחקו בחדר. שמענו 'בום' ואמרתי לה שזה לא מאצלנו", כך סיפר לוואלה! חדשות וסילי מסיניקביץ', אביהם של ולנטינה ו-ויקטור, שני האחים הקטנים שנפלו היום (חמישי) מחלון בית בבאר שבע. רק אחרי שבדק בחדר הילדים, וראה שהוא ריק - הבין שקול החבטה ששמע היה של ילדיו אשר צנחו מגובה של כעשרה מטרים. מסיניקביץ', אשתו ושני הילדים שבו לישראל לפני שבועיים בלבד ומתגוררים מאז בדירה של חבריהם.

האב, ששוהה כעת לצד בנו בן ה-3.5 ובתו בת ה-5 המאושפזים במצב קשה בבית החולים סורוקה בעיר, שיער כי ולנטינה ככל הנראה הצליחה לפתוח את החלון, בו לא מותקנים סורגים. "אני לא מבין איך היא עשתה את זה, הוא גבוה ממנה בהרבה", אמר והוסיף כי מיד לאחר מכן הוא ירד בריצה והתחיל לטפל בילדיו.

עוד בוואלה! חדשות:
אסון הבריכה: נתיחת הגופות לא הסבירה סיבת המוות
נתניהו הורה להפשיר עוד כ-1,800 יחידות בשטחים
במהלך תרגיל עוקץ: שני חיילים נפצעו מנשיכת כלב

הורי הילדים שנפלו מקומה שלישית בבאר שבע. שי מכלוף
"טסתי החוצה וראיתי שהבן שלי לא נושם". מסיניקביץ' בבית החולים/שי מכלוף

"טסתי למטה, וראיתי אותם על הרצפה. הבן שלי לא נשם. צעקתי לאשתי 'מה לעשות?', כי היא אחות. הייתה עוד אישה מקומה ראשונה שעזרה לנו. ניסיתי לעשות משהו שינשום. יצא לו קצף מהפה והבנתי שהוא קיבל מכה חזקה. כשהוא התחיל לנשום הגיעה כבר עזרה, ולקחו אותם. כשראיתי אותו עם כל הדברים האלה, שרק בסרטים רואים, זה היה קשה".

"שמעתי את האבא צועק 'הצילו הצילו'", סיפרה אסתר חחיאשוילי, המתגוררת בבניין. היא הייתה הראשונה לגשת לילדים הפצועים יחד עמו. "ראיתי את אחד הילדים כשפניו מלאים בדם", הוסיפה. בהמשך, לדבריה, היא ניקתה את הדם מפניו ופתחה את פיו כדי לאפשר לו לנשום בחופשיות: "הוא התחיל לנשום ואז גם בכה". בבית החולים התעוררה הילדה הפצועה ואמרה לצוות הרפואי שהיא פתאום מצאה את עצמה על הדשא, אולם היא לא סיפקה הסבר על שאירע.

"הילדה מתקשרת ועירנית, והיא לא נמצאת בסכנת חיים, אולם היא סובלת מפגיעת ראש וחזה", סיפר ד"ר דני גולן, רופא בכיר במחלקת טיפול נמרץ ילדים. לדבריו, אחיה בן ה-3.5 מורדם ומונשם, והוא סובל מפגיעת ראש ומחבלות נוספות - אך גם הוא לא בסכנת חיים אף שמצבו קשה. "הוא נשלח לבדיקת CT כללית וכרגע מצבו לא מצריך התערבות ניתוחית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שני אחים נפלו מקומה שלישית ונפצעו קשה. שי מכלוף
החלון ממנו נפלו הילדים/שי מכלוף

דובר מחוז דרום במשטרה, דורון בנאמו, אמר כי הילדים נחתו על גגון שמותקן בקומה הראשונה, מה שריכך את המכה שספגו. עוד ציין כי בכוונת המשטרה לחקור את ההורים בהמשך.

פראמדיק של מגן דוד אדום, נינו זקרי, וחובש בכיר בארגון, דור אלמקייס, ששהו בסמוך למקום, הגיעו לזירה והעניקו לאחים טיפול ראשוני. "הם היו בהכרה מלאה וסבלו מחבלת ראש ומחבלות קהות בכל חלקי גופם", סיפרו. הילדים אושפזו ביחידת הטראומה של בית החולים סורוקה.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

(עדכון ראשון: 18:38)

אח ואחות שנפלו מחלון ביתם בקומה השלישית בבאר שבע, יוני 2014. שי מכלוף
שכנים מחוץ לבניין ממנו נפלו הילדים/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully