וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני אחים נפלו מבניין בבאר שבע ונפצעו קשה

5.6.2014 / 16:32

השניים, בת 5 ובן 3.5, שיחקו סמוך לחלון ביתם בקומה השלישית, בו לא הותקנו סורגים - ונפלו. האם הייתה בחדר אחר באותו הזמן. "שמענו צעקות ואז ראינו ילדים מלאים בדם"

צילום: שי מכלוף

שני אחים, ילדה בת חמש וילד בן שלוש וחצי, נפצעו היום (חמישי) באורח קשה לאחר שנפלו מהקומה השלישית בבית מגורים בבאר שבע. השניים פונו על ידי צוות מד"א לבית החולים סורוקה בעיר, כשהם סובלים מחבלות ראש.

מההערכה הראשונית עולה כי האחים שיחקו ליד חלון הבית - בו לא הותקנו סורגים, ומסיבה לא ברורה נפלו וצנחו מגובה של כעשרה מטרים. דובר מחוז דרום במשטרה דורון בנאמו אמר כי הילדים נפלו על גגון שמותקן בקומה הראשונה, מה שריכך את המכה שספגו. עוד ציין כי אמם של הילדים הייתה באותה שעה בבית, אולם היא שהתה בחדר אחר. היא ובעלה נמצאים לצד ילדיהם בבית החולים - ובכוונת המשטרה לחקור אותם בהמשך.

עוד בוואלה! חדשות
פרידה מקורל: בת ה-11 שמתה בבריכה מובאת למנוחות
משפחת נתניהו נגד אב הבית: "פגע בשאר העובדים"
ניגריה: לפחות 200 נהרגו בטבח של "בוקו חראם"

אח ואחות שנפלו מחלון ביתם בקומה השלישית בבאר שבע, יוני 2014. שי מכלוף
חלון הבית ממנו נפלו הילדים, בצד שמאל למעלה/שי מכלוף

השכנים סיפרו כי הם שמעו את צעקות הילדים ואת קול החבטה בקרקע. "יצאנו וראינו את הילדים כשהם מלאים בדם", אמר לוואלה! חדשות אחד מעדי הראייה. "כל השכנים ירדו לעזור ומיד הגיעו גם האמבולנסים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ודים דוידוב, שכן שגר בבניין ממול, הוסיף על הרגעים שאחרי הנפילה: "הספקתי לראות את החלון מתנדנד. אז ראיתי אבא רץ למטה, ויוצא מהכניסה של הבניין. הוא הרים ילד אחד קטן, והוא לא זז. מישהי ירדה אחר כך והרימה את הילדה". עובד בקיוסק הסמוך למקום האירוע אמר לוואלה! חדשות: "הגיעו לכאן המון אמבולנסים כדי לפנות את הילדים. רק שיהיו בריאים".

פאראמדיק מד"א נינו זקרי וחובש בכיר במד"א דור אלמקיאס, שהיו בסמוך למקום הגיעו לזירה והעניקו לאחים את הטיפול הראשוני. "הם היו בהכרה מלאה וסבלו מחבלת ראש ומחבלות קהות בכל חלקי גופם". הילדים אושפזו ביחידת הטראומה של בית החולים סורוקה כשהם מורדמים. לא ברור אם נשקפת סכנה לחייהם.

האזור בו אירעה הנפילה

התקרית מהיום מצטרפת לשורת נפילות של ילדים מגובה רב בתקופה האחרונה. רק אתמול נפצעה ילדה בת חמש באורח קשה כשנפלה מגובה של כחמישה מטרים ביישוב קריית יערים שליד ירושלים. פראמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ופינו אותה לבית החולים הדסה עין כרם בבירה כשהיא סובלת מחבלות בגפיים ובגב. גם במקרה זה המשטרה חוקרת מה גרם לאירוע.

שבוע קודם לכן נפצע ילד בן ארבע באורח קשה לאחר שנפל מגובה של כשמונה מטרים ביישוב תל שבע שבדרום. הוא הובא לקופת החולים בישוב, ומשם פונה על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א לבית החולים סורוקה כשהוא סובל מפגיעת ראש. כמה שבועות לפני כן נפצעה פעוטה כבת שנה באורח קשה לאחר שנפלה מגובה של כארבעה מטרים בבית בכפר קרע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully