וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת גבר התגלתה בשריפה בבית נטוש בגבעת שמואל

8.5.2014 / 5:36

כבאים שהוזעקו לדירה ברחוב לוחמי הגטאות גילו גופת גבר חרוכה. צוות מד"א קבע את מותו של האיש, שזהותו לא ידועה. בעל הדירה אמר כי הבית אמור היה להיות ריק מאדם

בניין בעכו קרס כתוצאה מפיצוץ בלון גז. אדריאן הרבשטיין
צוות מד"א שהוזעק לדירה קבע את מותו הגבר/אדריאן הרבשטיין

גופת גבר התגלתה הלילה (חמישי) בבית נטוש שעלה באש ברחוב לוחמי הגטאות בגבעת שמואל. פראמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב ירקון שהוזעקו למקום קבעו את מותו של הגבר. שוטרי תחנת מסובים חוקרים את נסיבות המקרה.

עוד בוואלה! חדשות:
חורף במאי: שיטפונות, גשם וסופות ברקים בכל הארץ
יעלון מזהיר: "הקיצוץ - פגיעה אנושה באימונים"
"ילדים נרצחים על ימין ועל שמאל, חייבים להתעורר"

דוברות משטרת מחוז תל אביב הודיעה כי סמוך לשעה 3:30 לפנות בוקר פרצה שריפה בדירה ברחוב לוחמי הגטאות בגבעת שמואל. כבאים שהוזעקו לדירה השתלטו על האש וגילו בה גופת גבר חרוכה – זהותו אינה ידועה. בעל הדירה שהוזעק למקום סיפר לשוטרים כי הדירה אמורה היייתה להיות ריקה מאדם.

חובש מד"א חמודי שעלאטה , אמר: "כשהגענו למקום ראינו הרס בדירה כתוצאה מהשריפה. כוחות הכיבוי עסקו בפעולות כיבוי האש ובשלב מסויים איתרו גופה במקום. האש עדיין בערה ולא ניתן היה להיכנס ולהתקרב. לאחר שהאש כובתה נכנסנו והבחנו בגבר בשנות השלושים לחייו כשהוא מוטל ללא רוח חיים. נאלצנו לקבוע את מותו".

לפני כשבוע נפגעו 12 בני אדם משאיפת עשן בשריפה שפרצה בבניין בן חמש ברחוב הפלמ"ח בטבריה. מצבם של שלושה מהנפגעים הוגדר בינוני, ואילו של השאר קל. שמונה מהם פונו לצורך קבלת טיפול לבית החולים פוריה בעיר. ארבעה נפגעים נוספים קיבלו טיפול במקום. יום קודם לכן נפגעו באורח קל משאיפת עשן תשעה בני אדם, בהם שני מבוגרים ושבעה ילדים, בשריפה שפרצה ברחוב יעקב וייס בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום העניקו להם טיפול רפואי במקום ופינו אותם לבית החולים לניאדו בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully