וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

21 ילדים נפצעו קל ממתקן בלונה פארק בתל אביב

הילדים, בגילאי 13-6, נפצעו כאשר קרוסלת השרשראות נעצרה בפתאומיות והכיסאות שעליהם ישבו התנגשו זה בזה. הם פונו לבתי החולים עם חבלות בגפיים. "הילדים בפחד ובהיסטריה"

צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק

21 ילדים בגילאי 13-6 נפצעו בצהריים (חמישי) באורח קל בעקבות תקלה טכנית במתקן קרוסלת השרשראות בלונה פארק. צוותי מגן דוד אדום ממרחב דן שהוזעקו לפארק השעשועים בתל אביב פינו לבית החולים "דנה" בעיר תשעה מהילדים, לבית החולים "שניידר" בפתח תקווה שבעה ילדים ולבית החולים וולפסון בחולון חמישה ילדים. כל הילדים סובלים מחבלות בגפיים. חמישה מהילדים שהגיעו לבית החולים "דנה" שוחררו לביתם והיתר צפויים להשתחרר בהמשך היום. אנשי משרד הכלכלה הגיעו למקום ופתחו בבדיקת נסיבות האירוע.

עוד חדשות חמות:
הותר לפרסום: עיתונאי ופעיל זכויות ביקר בלבנון, ונעצר כששב ארצה
כוח צה"ל חצה את גבול לבנון ועצר 2 אזרחים
בת 12 ובן 13 הפכו להורים הצעירים ביותר בבריטניה

הכניסה ללונה פארק תל אביב שם נפצעו ילדים בקרוסלת השרשראות. אפריל 2014. מד"א
צוותי מד"א מחוץ ללונה פארק, היום/מד"א

מיטל, אמא לשתי ילדות ששהו במתקן ונפגעו ממנו, סיפרה לוואלה! חדשות: "הבנות נפצעו ברגליים, הן לא יכולות לדרוך עליהן. הן פונו באמבולנס לבית החולים. נראה מה הנזק". לדבריה, "המתקן פשוט התנתק, במכה אחת, כמו הפסקת חשמל. כולם התנגשו אחד בשני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הכניסה ללונה פארק תל אביב שם נפצעו ילדים בקרוסלת השרשראות. אפריל 2014. מד"א
מחוץ ללונה פארק, היום/מד"א

אסף שמש, עד ראייה נוסף, סיפר כי כשירד מרכבת ההרים הבחין שקרוסלת השרשראות נעצרה בפתאומיות. "הילדים התנגשו אחד בשני והיו מנורות קטנות שתלויות על המתקן שהתנפצו על הגוף של הילדים", תיאר.

הקרוסלה בלונה פארק לאחר שילדים שהיו על המתקן נפצעו. אפריל 2014. אסף שמש, מערכת וואלה! NEWS
התקלה אירעה במתקן קרוסלת השרשראות/מערכת וואלה! NEWS, אסף שמש

עוזי ברק, איש איחוד הצלה שהגיע למקום, אמר לוואלה! חדשות: "מתקן של הלונה פארק נפגע, אנחנו מפנים ילדים פצועים, לפחות 12 עם חבלות קלות. אנחנו ממתינים לפינוי של אמבולנסים מהאזור. הילדים בפחד ובהיסטריה, שמעתי בכי של ילדים". לדברי ברק, "מתנדבים מכל האזור הוזעקו. התנועה עכשיו מאוד ברורה".

פרמדיקית מד"א יערית פורקש שהגיעה למקום בניידת טיפול נמרץ אמרה ש"חלק מהילדים סיפרו כי ישבו על מתקן מסתובב ומסיבה שלא ידעו המתקן נעצר והם נפצעו". לדבריה, "במקום הייתה היסטריה גדולה של הורים וילדים בוכים. כוחות גדולים של מד"א שהוזנקו למקום העניקו לכל הילדים טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינו אותם באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ לבתי החולים דנה, שניידר וולפסון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משרד הכלכלה פתח בחקירה. לונה פארק/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהנהלת הלונה פארק נמסר בתגובה לאירוע: "בעקבות תקלה טכנית במתקן הקרוסלה בלונה פארק, אשר בסיום כל סבב מאט, תהליך העצירה של הסבב הנוכחי היה מהיר יחסית מהמהירות הרגילה, וכמה ילדים נחבלו באופן קל וטופלו במקום. פעילות המתקן הופסקה וצוות המהנדסים בודק את הנסיבות של התקלה. הנהלת הלונה פארק הודיעה שהמתקן לא יחזור לפעילות עד לבירור מקור התקלה ומניעת הישנותה".

לפניות לכתבים:
אבי אשכנזי - Aviash123@walla.co.il
דנה ירקצי - danayark@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • לונה פארק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully