וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערב החג: הרוג ושני פצועים בפיגוע ירי באזור חברון

מחבלים ירו לעבר מכוניות ישראליות ליד צומת תרקומיא. קצין משטרה בן 40 נהרג, אישה נפצעה בינוני וילד בן 9 - קל. יודו אבנים ואש נפתחה גם לעבר חיילים באזור, אין נפגעים

צילום: ירח ראפ - סוכנות תצפית, עומר מירון, עריכה: יותם בן-דוד

פיגוע ירי בערב החג: קצין משטרה כבן 40 נהרג אתמול (שני) ושני נוסעים נוספים נפצעו מירי לעבר מכוניות ישראליות בכביש 35 לכיוון מזרח, סמוך לצומת תרקומיא-אידנא באזור חברון. מותו של הגבר נקבע בתום מאמצי החייאה של כוחות מגן דוד אדום שהוזעקו למקום. פצועה נוספת, בת 28, פונתה במצב בינוני בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים שערי צדק בירושלים, כשהיא ירויה בפלג גופה העליון. ילד בן 9 פונה באורח קל לבית החולים עם רסיס בחזה.

באירוע ירי אחר, נפתחה אש לעבר חיילים שפרקו נשק באזור. לא היו נפגעים באירוע. בסמוך לאזור, בחווארה, נבי סאלח וחלחול, בין קריית ארבע לחברון, נרשמו יידויי אבנים לעבר מכוניות ישראליות. לא היו נפגעים, אולם נגרם נזק לשמשת מכונית אחת.

פיגוע ירי באזור תרקומיא, אפריל 2014. הצלה יו"ש, ספק 500
מותו של הגבר נקבע בתום מאמצי החייאה/ספק 500, הצלה יו"ש

פאראמדיקים של מד"א שהעניקו לפצועים טיפול רפואי סיפרו מהזירה: "מדובר בירי על מספר רכבים סמוך למחסום תרקומיא, ברכב הראשון לא היו נפגעים, ברכב השני נפצע באורח אנוש נהג הרכב, גבר כבן 40 שמותו נקבע בשטח לאחר ניסיונות החייאה. במושב שליד הנהג ישבה צעירה כבת 28 במצב בינוני שנורתה בפלג גופה העליון. יחד עם כוחות רפואה של צה"ל הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותה לבית החולים שערי צדק. ברכב השלישי נפגע באורח קל ילד כבן 9 שטופל במקום ופונה באמבולנס מד"א לבית החולים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

זירת האירוע בסמוך לצומת תרקומיא

בתגובה לאירועים, צה"ל החל לתגבר כוחות בגזרה ופתח במצוד אחר היורים, בו משתתפים יחידות עילית של צה"ל וכוחות הגנה מרחביים בגזרה, כולל מג"ב. מפקד פיקוד מרכז, אלוף ניצן אלון, ומפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף תמיר ידעי, הגיעו לזירה, והם מפקדים על המאמץ לאתר את היורים. מתחקיר ראשוני שבוצע בשטח עולה ההערכה כי היורים נמלטו לאזור הכפר אידנא הסמוך, ובשל כך כוחות צבא גדולים, ובהם יחידות עילית של צה"ל, מכתרים את הכפר ומבצעים פעילות לאיתור החשודים. גורם צבאי ציין כי בשלב זה לא ברור אם מדובר בירי מרכב נוסע, או ביורה שהיה במצב נייח.

יוסי אלי השתתף בהכנת הידיעה.

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com
לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

(עדכון ראשון: 18:37)

פיגוע ירי באזור תרקומיא, אפריל 2014. הצלה יו"ש, ספק 500
פיגוע ירי באזור תרקומיא, אפריל 2014/ספק 500, הצלה יו"ש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully