וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טכנאי נפל לפיר מעלית מהקומה הרביעית ונהרג

4.4.2014 / 0:04

הטכנאי, בשנות ה-20 לחייו, עסק בעבודות תיקון בבניין בפתח תקווה. רק בתחילת השבוע ארבעה פועלי בניין נפצעו בקריסת מעלית בתל אביב ונלכדו בבור בעומק 20 מטרים

אילוסטרציה. ShutterStock
מחקירה ראשונית עולה כי הטכנאי פתח את דלת המעלית ונפל אל מותו/ShutterStock

טרגדיה בפתח תקווה: טכנאי מעליות בשנות ה-20 לחייו נהרג אתמול (חמישי) לאחר שנפל לפיר מעלית מהקומה הרביעית. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי הטכנאי, שעסק בעבודות תיקון במעלית בבניין ברחוב ארלוזרוב בעיר, פתח את דלת המעלית ונפל אל מותו - לאחר שמסיבה לא ברורה המעלית כלל לא הייתה בקומה. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע.

עוד בוואלה! חדשות:
סרסור הנערות: ”התחברו דרך בנות שאהבו השפלות”
שחקנית וכוכב טלוויזיה ייחקרו בחשד לשימוש בסמים
כשיש צומת מדיני, המתפרעים היהודים מתעוררים

ארבעה עובדים לכודים במעלית שקרסה ברחוב פייארברג, ת"א. מרץ 2014. מד"א
כוחות מד"א באתר הבנייה בו קרסה מעלית ונפצעו ארבעה/מד"א

רק ביום ראשון אירע אסון מעלית נוסף, בו ארבעה פועלי בניין נפצעו בקריסת מעלית בתל אביב. הפועלים נפלו מגובה רב באתר בנייה ברחוב פיארברג שבמרכז העיר, ונלכדו בבור בעומק 20 מטרים. הפרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לרדת בחבל כדי להעניק לפועלים טיפול ראשוני. לאחר החילוץ נמצא שניים מהפועלים נפצעו באורח בינוני ושניים באורח קשה. הפצועים קשה היו נער בן 16 וגבר בן 42, שסבלו מחבלות בראש ובחזה.

חוקרי משרד העבודה הוזעקו למקום כדי לחקור, יחד עם חוקרי משטרת לב תל אביב, את האירוע. מחקירה ראשונית עלה כי הפועלים נכנסו לתוך "אמבטיה" להובלת חומרי בניין שהייתה מופעלת על ידי מנוף חשמלי. מסיבה שטרם הובהרה הפועלים נפלו ממנה אל פיר המעלית בעומק של כ-20 מטר.

עדכון ראשון: 21:29

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully