וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית פגעה בפרה משוטטת בחיפה, אדם נפצע קשה

אחיקם משה דוד, כתבנו בחיפה ובעמקים

28.3.2014 / 10:54

האיש, כבן 40, לא הצליח להימנע מפגיעה בפרה, שהלכה באמצע הכביש ליד העלייה לכביש 22, וספג חבלת ראש קשה. כוחות ההצלה פינו אותו לבית החולים רמב"ם בעיר

נהג מכונית התנגש בפרה באזור חיפה, מצבו קשה. איחוד הצלה כרמל, איחוד הצלה
הרכב שפגע בפרה, הבוקר/איחוד הצלה, איחוד הצלה כרמל

אדם כבן 40 נפצע הבוקר (שישי) באורח קשה לאחר שמכוניתו התנגשה בפרה שהייתה על הכביש בחיפה. הפרה שוטטה באמצע הכביש סמוך לעלייה לכביש 22 ברחוב חטיבת גולני, והנהג לא הצליח להימלט ממנה. כתוצאה מהתאונה, הוא ספג חבלה קשה בראשו ורכבו ניזוק קשות. למקום הגיעו אנשי איחוד הצלה ומד"א והעניקו לו טיפול ראשוני במקום. לאחר מכן הוא פונה בניידת נט"ן לבית החולים רמב"ם הסמוך.

פרמדיק מד"א אסף דיין, שטיפל בפצוע, סיפר כי למרות שנותיו הרבות במקצוע, הוא לא נתקל כמעט באירועים מסוג זה. "הגענו תוך זמן קצר לאירוע וראיתי סמוך לרכב את הפרה וברכב ההרוס את הפצוע שנמצא בתוכו עם חבלת ראש קשה עקב עוצמת הפגיעה. חילצנו את הנפגע מהרכב, הענקנו לו טיפול מייצב ומציל חיים ופינינו אותו לבית החולים רמב"ם לקבלת טיפול רפואי".

בתאונת דרכים שאירעה מוקדם יותר הבוקר בחיפה נפצעה הולכת רגל באורח קשה כשרכב פרטי פגע בה ברחוב המפרי יוברט בעיר. הנהג הפוגע עוכב לחקירה ובוחני משטרת התנועה חוקרים את האירוע. כמו כן, לפני כשעה קלה פגע רכב פרטי בדוכן מפעל פיס בקריית ים. כתוצאה מהפגיעה נפצעה קל עובדת המקום לאחר שטלוויזיה נפלה על ראשה. גם הנהג נפצע קל ושניהם טופלו בידי מתנדבי איחוד הצלה.

הסיפורים החמים בחדשות:
לקראת פיצוץ: "ישראל הציבה לפלסטינים תנאים חדשים"
9 קצינים במערך הגרעין האמריקני העתיקו - ופוטרו
צו בקמפיין הדני: "עשו סקס - למען המדינה"

לפניות לכתב: ahikam77@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully