וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית התנגשה ברכב משטרתי בצפון, בן 64 נהרג

3.3.2014 / 8:02

סמוך לחצות פגע נהג רכב פרטי ברכב ובו שני בלשים סמוך לקיבוץ חנתון שבגליל התחתון. הוא נפצע אנושות ופונה לבית החולים רמב"ם, אך בשעות הבוקר נקבע מותו. הבלשים נפצעו קל

תושב נצרת עילית בן 64 נהרג בתאונת דרכים שאירעה הלילה (שני) בין קיבוץ חנתון לבין כפר מנדא שבגליל התחתון.

התאונה אירעה קצת אחרי חצות בכביש 784 כאשר רכב פרטי התנגש ברכב משטרה, שהגיע מולו. כתוצאה מכך, נפצע נהג הרכב באורח קשה מאוד ופונה על ידי מד"א ממרחב כרמל לבית החולים רמב"ם בחיפה תוך שהפרמדיקים מבצעים בו פעולות החייאה וכשהוא מורדם ומונשם. שני הבלשים, שנסעו ברכב המשטרה, נפגע באורח קל ופונו אף הם לטיפול רפואי בבית החולים רמב"ם.

במהלך הלילה נאבקו הרופאים על חייו של הפצוע שסבל מפגיעה רב-מערכתית, אולם לפנות בוקר הוא מת מפצעיו. משפחת ההרוג ביקשה לא לפרסם את שמו.

סגן-ניצב יוסי חתוקאי, קצין אגף התנועה במחוז צפון, סיפר לוואלה! חדשות כי מדובר בתאונה אופיינית לכבישים עם נתיב אחד לכל כיוון, בהם חוסר תשומת לב עלול לגרום לתוצאות קשות. "התאונה אירעה באזור בו יש עקומה קלה. חוסר תשומת לב של הנהג, שנבעה ככל הנראה מעייפות או מכך שהוא התעסק עם משהו בזמן הנהיגה, או מכך שנרדם, גרמה לכך שהוא המשיך בעקומה ישר, נכנס לנתיב הנגדי, והתנגש ברכב המשטרתי שהגיע ממול", אמר.

בתאונת דרכים נוספת שאירעה הבוקר נפצעו תשעה אנשים באורח קל כשרכב פרטי התנגש במיניבוס בכניסה לקיבוץ אייל שבשרון. פרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לנפגעים, שפונו לבית החולים מאיר בכפר סבא כשהם בהכרה מלאה.

עוד בוואלה! חדשות
"רוסיה השלימה ההשתלטות על חצי האי קרים"; קרי בדרך
אובמה יזהיר את נתניהו: "אוזל הזמן לפתרון"
עוד יום אפור: האובך ישקע בלילה, עדיין חם מהרגיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully