וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכניו של ירון ברלד: "מודאגים ממצבו הנפשי"

27.2.2014 / 19:35

על אף ההערכה שתיק החקירה נגד ירון ברלד החשוד בביצוע מעשים מגונים ייסגר מחוסר ראיות, המשטרה תבקש להאריך את המעצר ב-10 ימים. סוכניו של הקומיקאי: "אנו מודאגים ממצבו הנפשי של ירון, שממשיך להסתגר בבית הוריו"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מיכאל ברגמן

המשטרה תבקש מחר (שישי) מבית משפט השלום בחדרה להאריך בעשרה ימים את מעצר הבית של הקומיקאי ירון ברלד, החשוד בביצוע מעשים מגונים באשה בת 36, במהלך שירותם הצבאי של השניים, ובנערה בת 17. ברלד עצמו יצא הערב מתחנת המשטרה בחדרה, לאחר שעות של חקירה, כשדמעות זולגות מעיניו.

ההחלטה לבקש את הארכת מעצרו של ברלד, שמסתיים הלילה בחצות, מפתיעה נוכח דבריו של גורם משטרתי בכיר המקורב לחקירה, שהעריך מוקדם יותר הערב כי תיק החקירה ייסגר בימים הקרובים מחוסר ראיות או מחוסר אשמה. הערכה זו התבססה על עדויות ממכרים משותפים לקומיקאי ולקטינה שחיזקו את גרסתו של ברדלד, שלפיה לא היה מגע מיני בינו לבין הנערה. גם בעימות שנערך בין השניים אתמול, התקשתה הנערה להוכיח שאכן הותקפה מינית על ידי כוכב "ארץ נהדרת".

מוקדם יותר הערב, לאחר שגורם משטרתי בכיר המקורב לחקירה העריך כי תיק החקירה ייסגר בימים הקרובים, וכפי הנראה טעה בהערכתו, מנהליו של הקומיקאי מסרו כי בתגובה: "אנו מודים למשטרה ולחוקרים על העבודה המהירה ועם זאת אנו עדיין מודאגים ממצבו הנפשי של ירון, שממשיך להסתגר בבית הוריו".

ירון ברלד בתחנת משטרת חדרה, פברואר 2014. שלומי גבאי
ירון ברלד בתחנת המשטרה/שלומי גבאי

השבוע הגיע ברלד לחקירה בתחנת המשטרה בחדרה, עקב חשד כי ביצע מעשה מגונה באישה בת 36, בעת שירותם הצבאי של השניים. בכניסתו לתחנת המשטרה אמר ברלד לכתבים: "אני מקווה שזה ייגמר היום, אינני יכול יותר. אני לא עומד בזה".

  • עוד באותו נושא:
  • ירון ברלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully