וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם "קסטרו" מחרימה את תושבי יהודה ושומרון?

יהושע בריינר

16.2.2014 / 15:44

תושבת בקעת הירדן שביקשה להזמין משלוח של בגדי החברה לביתה, נענתה שיישובה נמצא "מחוץ לשטחי ישראל". קסטרו: "חברת המשלוחים לא מגיעה לאזור מסיבות כלכליות"

קולקציית קיץ 2014 של קסטרו. בן קלמר
"בשלב זה לא ניתן לבצע הזמנה לחו"ל". תצוגת אופנה של קסטרו/בן קלמר

עידית אלבז, תושבת המושב חמרה שבבקעת הירדן, הזמינה בשבוע שעבר בגד באתר של "קסטרו", וגילתה להפתעה כי בחברת האופנה הידועה מסרבים לשלוח לה את המוצר. בהודעת דואר אלקטרוני שקיבלה משירות הלקוחות נכתב כי לא ניתן לבצע את ההזמנה מכיוון שיישובה נמצא "מחוץ לשטחי ישראל".

עוד בוואלה! חדשות:
אבו מאזן לישראלים: "לא צריך לחלק את ירושלים"
המשטרה: להאשים המדביר מהבירה בגרימת מוות ברשלנות
רצחה מכר מהרשת: "אחרי 22 קורבנות הפסקתי לספור"

"ניתן לבצע הזמנה באתר קסטרו לכל אזורי הארץ, למעט אזורים הנמצאים מחוץ לשטחי ישראל", כך נכתב בהודעת הדואל שנשלחה לאלבז. עוד כי "בשלב זה לא ניתן לבצע הזמנה לחו"ל".

מיקומה מחוץ לגבולות ישראל גרר את תגובותיה הנזעמות של אלבז, שפרסמה את דעתה בדף הפייסבוק שלה. "ביתי הוא במושב חמרה בבקעת הירדן, יישוב אשר הוקם לאחר מלחמת ששת הימים כחלק משרשרת יישובים הנקראת 'תכנית אלון' שיזמה מפלגת המערך. מאז ועד היום - ולנצח, חמרה הוא חלק ממדינת ישראל כל עוד לא נקבע אחרת! אולם, חברת קסטרו - בוחרת להחרים אותי", כתבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"החברה חזרה מניסוחה השגוי". בקעת הירדן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקסטרו אמרו הבוקר כי העניין איננו קשור כלל לאירוע פוליטי או לחרם כזה או אחר. לדבריהם, המוצר לא הגיע ליעד המבוקש מכיוון שחברת המשלוחים, אשר פועלת בדרך כלל בשטחי הגדה, איננה מגיעה לאזור בקעת הירדן, מסיבות כלכליות. עוד הוסיפו מ"קסטרו", מאוחר יותר היום: "לקוחות הרוכשים באתר שלנו יכולים לקבל את המשלוח לכל מקום בארץ. במקרים בהם חברת השילוח החיצונית אינה מגיעה, אנו נשלח את הפריטים באמצעות דואר ישראל".

אחר הצהריים עדכנה אלבז בדף הפייסבוק שלה: "סוף טוב הכול טוב! תודה לקסטרו על ההכרה והתיקונים. אני מבקשת לעדכן את כל אשר תמכו והציפו את הדיון חשוב הזה כי במהלך הבוקר התקיימו מספר שיחות הבהרה עם נציגות קסטרו. הן הביעו את רצונם לתקן את טעויות העבר ולשפר את מערך השירות לאזורים בהם חברת השליחויות איננה נותנת מענה. כמו כן, חזרו מניסוחם השגוי ממנו השתמע כאילו, לתפיסתם, בקעת הירדן מצויה מחוץ לגבולות ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully