וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול לאור יום: עבריין נורה למוות בטיילת בתל אביב

15.2.2014 / 13:14

תאהר ללה, תושב יפו המוכר למשטרה, נורה בעת שישב ברכב במתחם התחנה בעיר לעיני אלפי תושבים. היורים נמלטו מהמקום, וצוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את הנסיבות

צלם: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק

חשד לחיסול לאור יום: שני רעולי פנים ירו היום (שבת) למוות בתאהר ללה, תושב יפו בן 27 המוכר למשטרה, בזמן שישב ברכב במתחם התחנה בטיילת בתל אביב. אלפי בני אדם שפקדו את מתחם הבילויים צפו במתרחש. צוותי מגן דוד אדום ממרחב דן שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הגבר, שנורה בפלג גופו העליון. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, בפיקודו ניצב משנה גדי אשד, אשר הנרצח היה יעד מרכזי שלה.

עלא סמרה ומשה דננברג, פראמדיקים של מד"א שטיפלו בגבר שנרצח, אמרו כי "כשהגענו למקום ראינו בתוך רכב גבר כבן 30 ירוי בפלג גופו העליון. הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה ודופק. פציעתו הייתה אנושה ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

קרוביו של הנרצח הגיעו לזירת הירי. כמה נשים ניסו להתקרב לגופה כשהן קוראות זעקות שבר, אך שוטרים מנעו מהן מלהתקרב לכלי הרכב. יצוין כי תושבי יפו זועמים מאוד על נושא אכיפת המשטרה בנוגע לאירועי הרצח שפוקדים את העיר בחודשים האחרונים.

גבר נורה למוות ליד מתחם התחנה בטיילת תל אביב. דרור עינב
גבר נורה למוות ליד מתחם התחנה בטיילת תל אביב/דרור עינב
גבר נורה למוות ליד מתחם התחנה בטיילת תל אביב. דרור עינב
גבר נורה למוות ליד מתחם התחנה בטיילת תל אביב/דרור עינב

הבוקר נפתח פסטיבל השוקולד במתחם התחנה, שמהווה מרכז בילוי ופנאי בדרום הטיילת בתל אביב. בסופי השבוע פוקדים את המתחם אלפי בני אדם ופועלות בו חנויות ומסעדות רבות.

זירת החיסול:

גבר נורה למוות ליד מתחם התחנה בטיילת תל אביב. ספק 500
זירת החיסול, היום/ספק 500

ביום חמישי נפצע באורח קל תושב חולון, בן 61, מירי בקיוסק ברחוב המעפילים בעיר. הוא הגיע לבית החולים וולפסון בחולון בכוחות עצמו. בתחילת החודש נורה למוות העבריין יוסי בוחבוט מתחת לבית אמו באשקלון. אלמונים ירו בו כמה יריות בפלג גופו העליון, ונמלטו מהמקום. במשטרה חושדים כי בוחבוט נרצח על ידי עבריין מאזור הצפון, כנקמה על כך שהתרועע עם חברתו. "אנו חוקרים את נסיבות המקרה", הסביר בזירת הרצח קצין משטרה. בוחבוט, בן 30, השתייך לארגון הפשיעה של העבריין יניב זגורי מהדרום. בעבר שמו נקשר להשלכת רימון הרסס על ביתו של העיתונאי ארצי חלפון, בשליחותו של זגורי. לאחר חיסולו של אביו, העבריין שלום דומרני לקח את בוחבוט תחת חסותו ואף "טיפח" אותו.

  • עוד באותו נושא:
  • חיסול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully