וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי ימין השליכו ביצים לעבר השר אריאל: "בוגד"

יהושע בריינר

7.2.2014 / 13:45

במהלך סיור בחברון הותקף רכבו של אריאל, כאשר פעילים קראו לעברו "כדי להיות שר הסכמת לבגוד בארץ ישראל ובערכים שלך". אריאל לא הגיב לטענות ובחר לעזוב את המקום

ברוך מרזל בצעדת הימין באום אל פאחם, אוקטובר 2010. אורי לנץ
גם הוא בין משליכי הביצים לעבר רכב השר. הפעיל הקיצוני מרזל/אורי לנץ

פעילי ימין השליכו בצהריים (שישי) ביצים על רכבו של שר השיכון אורי אריאל (הבית היהודי) בעת סיור שערך ביישוב היהודי בחברון. במהלך הסיור התפרצו פעילי ימין קיצוני, בהם ברוך מרזל, לעבר אריאל וצעקו לעברו "בוגד! בשביל להיות שר בגדת בארץ ישראל ובכל מה שהאמנת", על כך שהבית היהודי נשארת בקואליציה בזמן שהממשלה מנהלת משא ומתן עם הפלסטינים. השר אריאל בחר שלא הגיב לאירוע ועזב את המקום. בלשכתו של אריאל העדיפו שלא להגיב לדברים.

מוקדם יותר הותקף יו"ר מפלגתו של אריאל, השר נפתלי בנט, אלא שבמקרה הזה המתקפה כללה מילים בלבד. שר החוץ אביגדור ליברמן גיבה את מלאכתו של עמיתו האמריקני ג'ון קרי, וגינה את התבטאויותיו האחרונות של בנט נגד תהליך השלום. "קרי ידיד אמת של ישראל, הוא מוביל את התהליך בצורה נכונה ויש לו זכות לדעה אחרת מזו של נפתלי בנט המתלהם", אמר שר החוץ, והוסיף כי "על כל דבר יש לבנט הערות. אני רואה אותו רץ למיקרופונים אבל לא רץ לאופוזיציה".

"אני שומע תחרות מי יותר בוטה ומתלהם נגד קרי, מה החוכמה בלהפוך ידידים לאויבים?", הוסיף. "אנחנו בעד הסכם עם הפלסטינים, אבל לא בכל מחיר", אמר ליברמן. לדבריו, "בין אחדות השטחים לאחדות העם - אני בוחר באחדות העם".

ליברמן התייחס גם לדיון מעל כלי התקשורת באפשרות לשנות את הרכב הקואליציה, והבהיר כי הוא מתנגד לכך: "אין אופציה כזו. כל מי שמדבר על זה, שיידע שאנחנו לא ניתן יד לשום שינוי קואליציוני". את הדיבורים בנושא כינה ליברמן "לא רציניים". הוא קרא לחברי הקואליציה "להרגיע" את המתיחות ביניהם. ליברמן שיגר חצי ביקורת מרומזים יותר גם לעבר מפלגת הבית היהודי, ואמר לשומעיו: "דמיינו חברה מסחרית שחברי הדירקטוריון שלה משמיצים אחד את השני ומדליפים אחד נגד השני. חברה כזו תיכשל".

עוד בנושא
ליברמן: "קרי ידיד אמת, זכותו לחשוב אחרת מבנט המתלהם"
כך נראית מפת פלסטין על פי הצעת נתניהו
הפלסטינים ביקשו לדון במניעת הסתה – ישראל סירבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully