וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקיפת הילד בגן: "למה הסייעת השנייה לא התערבה?"

קובי מנדל

3.2.2014 / 0:01

הסייעת, שחשודה בכך שדרשה מילדים בגן בקריית אתא להכות בן 3 רק משום שהוא התפרע, תיחקר היום. בינתיים היא גם הושעתה - אך להורים זה לא מספיק: "לא מוכנים שהיא תמשיך פה"

ההורים בגן הילדים בקריית אתא, שבו על פי החשד הוכה פעוט בן שלוש על ידי חבריו בהוראת הסייעת - התקשו אמש (ראשון) לעכל את המקרה החמור ודורשים את פיטוריה של החשודה. "אני לא מוכנה שהיא תמשיך בעבודה", אמרה אחת האימהות.

מ', אמו של אחד הילדים בגן, אמרה כי בעקבות הסערה שחולל האירוע, נערך ביום חמישי בערב מפגש הורים. "דובר על מה שהמטפלת עשתה", סיפרה והוסיפה: "הייתי בשוק ואני עדיין בשוק. אני לא מבינה איפה הייתה הסייעת השנייה ואיך זה שהיא לא הפסיקה את מה שאירע. גם הגננת בשוק כמו כולנו. הילד שלי אמנם ימשיך בגן, אך אם זה באמת קרה אני לא רוצה שהמטפלת תמשיך".

הסייעת בת ה-50, שחשודה בהתעללות בחסר ישע בידי אחראי, תיחקר היום בצהריים במשטרת זבולון, אחרי שהוגשה נגדה תלונה. לפי העדויות שהצטברו, הסייעת - שמילאה את מקומה של הגננת הקבועה, ביקשה "להעניש" את הילד שהתפרע וזרק כיסא לעבר ילדים נוספים, העמידה אותו במרכז הגן ודרשה מחבריו להרביץ לו. בתום אותו יום לימודים, שמו לב הוריו של הפעוט שהוא נסער – וכששאלו אותו על פשר התנהגותו, סיפר להם על שאירע. הורים נוספים בגן, ששמעו על המקרה מילדיהם - דיווחו על כך אף הם להורי הפעוט.

לנוכח התקיפה החליטו ההורים להגיש בסוף השבוע תלונה על המקרה במשטרה והיום, כאמור, תגיע החשודה לחקירה.

י', הגננת ובעלת המקום תושבת קריית אתא, השעתה את עמיתתה מהעבודה עד לסיום חקירת המשטרה, וטענה כי היא נתונה ב"הלם" מהאירוע. "אני בודקת את הפרשה יחד עם המשטרה ויכולה לומר שמקרה שכזה לא קרה בעבר בגן, ואסור שיקרה בגן ילדים", אמרה לוואלה! חדשות. היא סיפרה שהסייעת עובדת בגן כבר 20 שנה. "היא לא אדם אלים. היא אולי מרימה קול, אך לא יד", הוסיפה.

עוד בוואלה! חדשות
שפעת החזירים חוזרת? אישה מחיפה במצב קשה מאוד
צפו בפיצוץ שהשמיד בניין בגובה 116 מטרים בגרמניה
בית חלומות בזימבבואה: חייו החדשים של הרב הנמלט

(עדכון ראשון: 21:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully