וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסר לאובמה ממגדל דוד: "הממשלה מחויבת בבניין י-ם"

29.5.2011 / 11:20

לאחר שהבטיח בארה"ב כי ממשלתו תמשיך לשמור על אחדותה של ירושלים, חזר נתניהו על הדברים גם בישיבת הממשלה המיוחדת הנערכת במגדל דוד. "נחזק את העיר ונסייע לתושביה"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

הממשלה ערכה הבוקר (ראשון) ישיבה מיוחדת לציון יום ירושלים במוזיאון מגדל דוד בעיר. כמה ימים לאחר שהבטיח בקונגרס האמריקאי לשמור על אחדותה של ירושלים, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי מדובר ב"אחד מיסודות האחדות של עם ישראל".

בפתח ישיבת הממשלה אמר נתניהו כי "אנחנו מתכנסים היום במגדל דוד. לפני 44 שנה אוחדה העיר וחזרנו למחוזות אבותינו. מאז פרחה ירושלים במרכזה ובערים סביב לה. אנחנו נחזק אותה ונסייע לתושביה. בישיבת הממשלה נקבל החלטות בהשקעה של 400 מיליון שקלים בתשתיות, בתיירות, בביו-טכנולוגיה, במענקי לימודים ובשיקום אתרי מורשת".

עוד אמר נתניהו כי "הממשלה מחויבת בבניין ירושלים. לב האומה אחדות העיר, אחד מיסודות האחדות של עם ישראל. את העקרונות הללו הדגשתי גם בדבריי בפני הכנסת ובפני שני בתי הקונגרס. התמיכה הרחבה לה זכינו גם בארה"ב וגם בתוך ישראל היא נכס צאן ברזל של מדינת ישראל. כעת העולם כולו יודע שעם ישראל וידידיו יחד איתנו נאמנים לירושלים ולמורשתנו, איתנים בעמדתנו ובד בבד מושיטים יד לשלום אמת עם שכנינו. אני חושב שהיום הם יודעים זאת טוב יותר".

בתוך כך, נעם ואביבה שליט, הוריו של החייל החטוף גלעד שליט, הפגינו גם הבוקר מול ישיבת הממשלה המיוחדת. אתמול ערכו פעילים למען שחרורו של שליט עצרת מחאה מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה וקראו להפסקת הזרמת הכספים לרשות הפלסטינית ולקבלת אות חיים מגלעד.

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully