וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל נט

18.11.2010 / 15:53

כמאתיים שמות ותמונות של חיילי וקציני צה"ל הודלפו לאתר אמריקאי. המידע הגיע לאתר ככל הנראה מחייל צה"ל

"פושעי מלחמה ישראלים". זהו שם של אתר שעלה לרשת ומכיל את שמותיהם, תמונותיהם וכתובתם של 200 חיילים וקצינים בצה"ל, חלקם בדרגות בכירות. כך נחשף אתמול באתר "העין השביעית".

האתר, המתארח בשרת אמריקאי, מצהיר כי מטרתו היא תגובת תגמול למבצע "עופרת יצוקה". "האנשים הרשומים כאן החזיקו בעמדות מפתח בזמן ההתקפות, ולכן לא רק ביצעו את המעשים אלא עודדו אחרים לעשות זאת", מוסבר שם. מטרת המפעילים, כך מוצהר באתר, לשים דגש על האנשים ברמה האישית במקום המערכת הכוללת. "הם אלו להם צריך להתנגד", נכתב.

כל שם ברשימה כולל בנוסף לדרגה ולתפקיד הצבאי של החייל גם את מספר תעודת הזהות שלו, תאריך הלידה וכתובת המגורים. למרבית השמות אף מצורפות תמונות. בין הקצינים הבכירים שפרטיהם נחשפו: סגן הרמטכ"ל לשעבר האלוף דן הראל, ראש אמ"ן האלוף עמוס ידלין וראש אגף התכנון האלוף אמיר שמעון .

באתר נכתב כי הפרטים התקבלו בצורה אנונימית, "ככל הנראה מחייל ישראלי". האתר מצהיר כי "הפרויקט רק התחיל". מונה הכניסות שבו מציג נכון לשעה זאת יותר מ-6,000 כניסות.

עדכון: מספר שעות לאחר הפרסום הורד האתר מהאוויר, והמנסים להיכנס אליו מקבלים הודעה כי הוא אינו זמין יותר עקב הפרת תנאי האירוח של החברה המספקת את האחסון.

פרסום ראשון: 12:40

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully