וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן שריקי יוצא להתרשמות בגורניק זאבז'ה

חלוצה של מ.ס. אשדוד בעונה שעברה הוא שחקן חופשי. במידה שאכן יחתום בקבוצה, יהפוך לישראלי השלישי בליגה הפולנית

עידן שריקי, חלוצה של מ.ס. אשדוד בשמונה העונות האחרונות, יוצא בלוויית סוכנו גלעד קצב ואביו להתרשמות במועדון הפולני גורניק זאבז'ה. חוזהו של שריקי הסתיים בתום העונה שעברה והוא שחקן חופשי, כך שבמידה והפולנים יבקשו להחתים אותו, הרי שהם לא יאלצו לשלם תמורה לאשדוד.

במידה שאכן יחתום בקבוצה, יהפוך שריקי לשחקן הישראלי השלישי באקסטרה קלאסה, הליגה הפולנית הבכירה, אחרי מאור מליקסון ודודו ביטון המשחקים באלופה ויסלה קרקוב.

שריקי בן ה-29 שגדל במכבי עירוני אשדוד , שיחק במדי מ.ס. 177 פעמים והבקיע 48 שערים. בעונה שעברה רשם 30 הופעות בליגת העל והבקיע שלושה שערים. בחלון ההעברות האחרון, היה קרוב החלוץ לעבור להפועל תל אביב או לבני יהודה, אך בסופו של דבר המגעים עם הקבוצות לא צלחו.

גורניק זאבז'ה נחשבת לאחת מהקבוצות הגדולות בפולין. היא זכתה ב-14 אליפויות (האחרונה ב-1988) וב-5 גביעים (האחרון ב-1972). הישג השיא של הקבוצה באירופה הגיע בשנת 1970, אז טיפסה הקבוצה כל הדרך לגמר גביע המחזיקות, והפסידה למנצ'סטר סיטי 2:1. הקבוצה הגיעה גם לרבע גמר גביע האלופות שנתיים קודם לכן, אז הפסידה ליריבתה העירונית של סיטי, ואלופת אירופה שבדרך, מנצ'סטר יונייטד.

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully