וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אריק עופר היה ילד טוב שאהב אנשים"

רמי שני

10.3.2010 / 22:15

משפחתו של הנער אריק עופר מאופקים, שנדרס בתחילת השבוע ומת היום מפצעיו, מנסים לעכל את הבשורה הקשה. אביו של אריק מבקש לערוך את הלוויתו בחלקה רגילה בבית העלמין

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

"איך אפשר לעשות לילד כזה דבר? הוא היה ילד כל כך טוב", אמרה היום (רביעי) אמו של אריק עופר שנפצע בתאונת דרכים בתחיל השבוע ומת אחר הצהריים מפצעיו בבית החולים.

לאחר ארבעה ימים בהם נאבקו הרופאים להציל את חייו של אריק עופר בן ה-12, נאלצו היום להודיע להורים את הבשורה הקשה כי הוא מת. אריק נפצע בתחילת השבוע באורח אנוש מפגיעת מונית בעת שחצה עם חברו רומן וורופייב מעבר חצייה בדרך הטייסים בעיר.

במשפחה מנסים להתמודד עם הטרגדיה ומספרים על אופיו המיוחד של אריק הצעיר. אמו העידה על הדרך בה הוא נהג לחצות את הכביש. "ברור שהוא ידע מה לעשות, הוא היה על מעבר החצייה", חזרה ואמרה. אביו החורג, שהצהיר כבר יממה אחר התאונה כי תמו הסיכויים וכשלו המאמצים להצילו, סיפר כי יותר מכל הוא אהב אנשים. גם אחותו של אריק נזכרה בתקופה ששמרה עליו בילדותו "מאז שנולד. הוא היה תינוק קצת שובב אבל חמוד מאד".

עדיין לא ברור היכן הוא ייקבר מכיוון שמעל יהדותו מרחף סימן שאלה. משפחתו מבקשת לקבור אותו בחלקה רגילה. משה דהאן ממזכירות המועצה הדתית של אופקים סיפר כי במועצה הדתית הביעו הערב תקווה שאריק יקבר בבית העלמין בחלקה רגילה בעיר. "אנחנו בוחנים את הדבר לאור המצב המיוחד של המשפחה ואני מעריך שנקבל החלטה מחר לפני הלוויה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully